Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Τόλκας: Έχω κρατήσει τίμια στάση απέναντι στο Κίνημα Αλλαγής – Δεν ζήτησα εγώ να είμαι περιφερειάρχης, μου ζητήθηκε!

Αποτέλεσμα εικόνας για Τόλκας: Έχω κρατήσει τίμια στάση απέναντι στο Κίνημα Αλλαγής – Δεν ζήτησα εγώ να είμαι περιφερειάρχης, μου ζητήθηκε!Για την κριτική που δέχθηκε από την πλευρά του Κινήματος Αλλαγής, όπου ανήκε μέχρι πρότινος, μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open ο νέος υφυπουργός 


Μεταναστευτικής Πολιτικής Άγγελος Τόλκας, λίγα 24ωρα μετά την υπουργοποίησή του και τον ανασχηματισμό της
Παρασκευής. Ειδικότερα, όσον αφορά στην επίθεση από το ΚΙΝΑΛ και για τα «περί κυνηγών καρέκλας» ο κ. Τόλκας επανέλαβε πως είχε παραιτηθεί από τον Σεπτέμβριο από το ΚΙΝΑΛ, προσθέτοντας: «Έχω κρατήσει τίμια στάση απέναντι στο Κίνημα Αλλαγής αλλά και τα στελέχη του».Διέψευσε, μάλιστα, πως ζήτησε να είναι υποψήφιος Περιφερειάρχης της Κεντρικής Μακεδονίας λέγοντας συγκεκριμένα πως «δεν ζήτησα εγώ να είμαι περιφερειάρχης, μου ζητήθηκε». Για τη Συμφωνία των Πρεσπών τόνισε πως δεν μπορεί κανείς να μην βλέπει τις θετικές πλευρές, ερωτηθείς σχετικά με τη διαφορετική στάση που κράτησε όντας στο ΚΙΝΑΛ, ενώ απέρριψε πως άλλαξε γνώμη όψιμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου