Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

Γιώργος Φλωρίδης : Δανεισμοί των αρχαίων γλυπτών κλπ

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιώργος ΦλωρίδηςΌταν ζητάω από κάποιον να μου "δανείσει" κάτι, προφανώς αναγνωρίζω ότι αυτό που ζητάω να μου δανείσει είναι δικό του.

Σίγουρα, πάντως, αναγνωρίζω ότι ΔΕΝ είναι δικό μου.
Αν ήταν δικό μου, θα ζητούσα να μου το επιστρέψει.
Αυτά τα ολίγα μου επιτρέπουν οι νομικές μου γνώσεις να διατυπώσω επί του αιτήματος ή των αιτημάτων δανεισμού των αρχαίων ελληνικών γλυπτών, που υπέβαλε ή σκεφτεται να υποβάλει η ελληνική κυβέρνηση προς την αγγλική ή την γαλλική.
Είναι άλλο, βεβαίως, το ζήτημα, αν το έχουμε πάρει απόφαση ότι δεν θα καταφέρουμε να μας τα επιστρέψουν ως δικά μας και πρέπει να αρκεστούμε στο δανεισμό τους για κάποιο διάστημα.
Αν κάποιοι σκέφτονται έτσι, καλό είναι να το πουν καθαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου