Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Άρης: Ανακοίνωσε την απόκτηση Μπα από τη Ναντ

Άρης: Ανακοίνωσε την απόκτηση Μπα από τη ΝαντΣε ενίσχυση του ρόστερ του προχώρησε ο Άρης, λίγο πριν τη λήξη της μεταγραφικής
περιόδου για ποδοσφαιριστές που δεσμεύονται με συμβόλαια, καθώς απέκτησε τον Αμπού Μπα με τη μορφή του δανεισμού από τη Ναντ. Ο 21χρονος Γάλλος ποδοσφαιριστής μπορεί να παίξει τόσο ως αμυντικός μέσος όσο και ως «οκτάρι», ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τη μεσαία γραμμή των «κίτρινων».
«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Abou-Malal Ba, όπως είναι το πλήρες όνομά του.
Ο 21χρονος διεθνής Γάλλος μέσος, που γεννήθηκε στις 29/07/1998, αποκτήθηκε με τη μορφή δανεισμού από τη FC Nantes μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Ήρθα σε μια μεγάλη και ιστορική ομάδα» 

Μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του, ο Μπα πραγματοποίησε την εξής δήλωση στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ: «Είμαι χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Άρη. Γνωρίζω ότι ήρθα σε μια μεγάλη και ιστορική ομάδα. Ανυπομονώ να ξεκινήσω προπονήσεις και να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχει η νέα μου ομάδα τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου