Το όνομά του έρχεται ξανά στο φως της δημοσιότητας, αλλά αυτή τη φορά για άλλον λόγο και όχι απαραίτητα μεμπτό. Ο Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης μετά τη Novartis ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου σε μια μικρότερη επιχείρηση που έχει και είχε ως κύριο Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) τις «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ».
Ποια ήταν αυτή; Η MnMS, η εταιρία που πήρε την απευθείας ανάθεση της σύμβασης «Δημιουργία Λογοτύπου και σήμανσης για το Μετρό Θεσσαλονίκης», ύψους 30.000 ευρώ.
Αυτό επιβεβαιώνεται με μια αναζήτηση στο google, από δημοσίευμα του 2015 στο οποίο παρουσιαζόταν η εταιρεία, αλλά και από το βιογραφικό που έχει αναρτήσει ο ίδιος ο Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης στο LinkedIn. Εκεί αναφέρει ότι εργάστηκε στην εταιρεία MnMS, μετά τη Novartis, από τον Φεβρουάριο του 2015 μέχρι και τον Ιούλιο του 2018.
Χωρίς τον απαραίτητο ΚΑΔ η ΜnMS
Την ώρα που ο σάλος σχετικά για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης όλο και μεγαλώνει, νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με την εταιρία που ανέλαβε το έργο. Το σημαντικότερο είναι ότι, σύμφωνα με το ΓΕΜΗ, η εταιρία δεν έχει ΚΑΔ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΡΑΦΙΣΤΑ ή ΜΑΚΕΤΙΣΤΑ» που μάλλον θα έπρεπε να είναι προϋπόθεση για να πάρει την απευθείας ανάθεση. Ο κύριος ΚΑΔ της εταιρείας είναι ο 62023004, που αντιστοιχεί στις «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ», ενώ δευτερεύοντες ΚΑΔ, σύμφωνα πάντα με το ΓΕΜΗ, είναι οι εξής:70211000: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
61104100: ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
63113000: ΔΙΑΘΕΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Η ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
82301100: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
70221300: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
62011103: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ (MULTIMEDIA)
62011104: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
73121300: ΠΩΛΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Η ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ Η ΒΑΣΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Ο πιο κοντινός σε σχεδίαση ΚΑΔ είναι ο προτελευταίος, οι «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ», αλλά αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εταιρική ταυτότητα ενός οργανισμού.
Χωρίς ιστοσελίδα, απούσα από τα social media
Όταν έγινε γνωστή η εταιρία που ανέλαβε το έργο, η διαφημιστική «πιάτσα» έψαχνε να βρει ποια ήταν αυτή η εταιρεία και με ποιους πελάτες είχε συνεργαστεί στο παρελθόν. To portofolio που λέμε, το οποίο είναι αυτό που ανοίγει και τις «πόρτες» στους επόμενους πελάτες. Τη μέρα, λοιπόν, που έγινε γνωστό το όνομα της εταιρίας, δεν είχε καν site. Στον σύνδεσμο mnms.gr το μόνο που έβλεπε κανείς ήταν το λογότυπο της εταιρίας και ένα Coming Soon. Στη συνέχεια και μετά τον σάλο, φτιάχτηκε υποτυπωδώς ένα site, βασισμένο πάνω σε template. Δηλαδή, εταιρεία που δημιουργεί ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, είχε «πατήσει» πάνω σε template για το δικό της site.
Η εταιρία δεν έχει καμία παρουσία ούτε στα social media, όπως πολλοί θα περίμεναν, αλλά ούτε και στο youtube. Το μόνο σχετικό που μπορεί να βρεις κάποιος εκεί, είναι το προσωπικό κανάλι του ιδιοκτήτη της εταιρείας, Κωνσταντίνου Γκουγκάκη, οικονομικού κυρίως ενδιαφέροντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου