Μια απαράδεκτη διάκριση και αδικία απέναντι στους ιδιοκτήτες ταξί και τους κατοίκους της Δυτικής Θεσσαλονίκης εμπεριέχεται στο Νομοσχέδιο Βορίδη για τα ταξί. Συγκεκριμένα, ενώ ορίζεται ως ενιαία διοικητική μονάδα των ταξί της Θεσσαλονίκης όλη η Περιφερειακή ενότητα, εξαιρούνται ονομαστικά, προκλητικά και αναιτιολόγητα οι δήμοι Χαλκηδόνος, Λαγκαδά και Βόλβης, με συνέπεια τον απαράδεκτο και πρωτοφανή διαχωρισμό των κατοίκων εντός της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης σε
προνομιούχους της Ανατολικής και μη προνομιούχους της Δυτικής. Ανατολικά θα έχουμε μπλε ταξί και δυνατότητα μετακίνησης με μονή ταρίφα και δυτικά γκρι ταξί και μετακίνηση με διπλή ταρίφα. Το Σωματείο ΕΔΧ Προαστίων Θεσσαλονίκης έκανε επανειλημμένες προτάσεις στο υπουργείο μεταφορών προκειμένου όλος ο Νομός Θεσσαλονίκης να μπορεί να μετακινηθεί με μονή ταρίφα όπως συμβαίνει και με το νομό Αττικής. Δυστυχώς όμως ο κ. Βορίδης υποτάσσεται στα συμφέροντα των συνδικαλιστικών φορέων ταξί του Πολεοδομικού συγκροτήματος αδιαφορώντας για 130.000 πολίτες της δυτικής Θεσσαλονίκης που αναγκάζονται να πληρώνουν διπλή ταρίφα για τις μετακινήσεις τους. Κ.Λ
προνομιούχους της Ανατολικής και μη προνομιούχους της Δυτικής. Ανατολικά θα έχουμε μπλε ταξί και δυνατότητα μετακίνησης με μονή ταρίφα και δυτικά γκρι ταξί και μετακίνηση με διπλή ταρίφα. Το Σωματείο ΕΔΧ Προαστίων Θεσσαλονίκης έκανε επανειλημμένες προτάσεις στο υπουργείο μεταφορών προκειμένου όλος ο Νομός Θεσσαλονίκης να μπορεί να μετακινηθεί με μονή ταρίφα όπως συμβαίνει και με το νομό Αττικής. Δυστυχώς όμως ο κ. Βορίδης υποτάσσεται στα συμφέροντα των συνδικαλιστικών φορέων ταξί του Πολεοδομικού συγκροτήματος αδιαφορώντας για 130.000 πολίτες της δυτικής Θεσσαλονίκης που αναγκάζονται να πληρώνουν διπλή ταρίφα για τις μετακινήσεις τους. Κ.Λ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου