Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Κατίδης: Θέλω να βοηθήσω την ομάδα που με ανέδειξε

Ο Γιώργος Κατίδης μίλησε στο "Πρώτο Θέμα" για την καριέρα του, τον ΑΡΗ
το ενδεχόμενο μεταγραφής του καθώς και για τις νομικές εκκρεμότητες που έχει αυτή τη στιγμή με τους "κίτρινους". H απόφαση του παίκτη να μην προπονηθεί την περασμένη εβδομάδα με την ομάδα προκάλεσε αντιδράσεις. Τί λέει ο ίδιος; «Προς το παρόν ανήκω στον ΑΡΗ, με τον οποίο υπάρχουν κάποιες νομικές εκκρεμότητες. Ποτέ δεν έκρυψα την επιθυμία μου να παίξω σε ομάδα του εξωτερικού. Είμαι βέβαιος όμως ότι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα καταφέρω να βοηθήσω επίσης την ομάδα που με ανέδειξε. Η καλύτερη λύση θα ήταν να εξασφαλίσω μια μεταγραφή σε ομάδα της Βρετανίας ή της Γερμανίας, με ένα αντίτιμο που θα ικανοποιούσε τον Άρη για να με αποδεσμεύσει».

Ο παίκτης αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην Έβερτον, με την οποία, όπως είπε, διατηρεί επαφές.
«Έχω περάσει ιατρικές εξετάσεις ήδη πριν από μερικούς μήνες και έχω συμμετάσχει σε προπονήσεις και ‘εσωτερικά’ φιλικά ματς. Όμως, υπάρχουν κι άλλες ομάδες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για μένα».

Ερωτηθείς για τα πράγματα που κατάφερε, παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Κατίδης είπε: «Η ηλικία δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, όσο το να μπορείς να σταθείς μέσα στο γήπεδο. Όταν έκανα το ντεμπούτο μου με τον Άρη στην Σούπερ Λίγκα πριν από δύο χρόνια περίπου, πολλοί από τους παλιούς, όπως ο Μιχάλης Σηφάκης, ο Σάκης Πρίττας κ.ά., είχαν ήδη γίνει δικοί μου άνθρωποι, ήταν σαν αδέλφια μου. Στο παιχνίδι όμως είσαι μόνος σου. Και πρέπει να δείξεις την αξία σου χωρίς να περιμένεις επιείκεια επειδή είσαι ‘ο μικρός’».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου