Τη δυνατότητα να κάθεσαι αναπαυτικά σε μία πολυθρόνα και να
αγναντεύεις τον βυθό δίνει το σκάφος «Νηρηίδα», το οποίο είναι το πρώτο
ελληνικό χειροποίητο ημι-υποβρύχιο! Ταυτόχρονα, είναι το πρώτο
παρόμοιο σκάφος σε παγκόσμιο επίπεδο κι έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον μεγάλων τουριστικών μονάδων του εξωτερικού.
Κατασκευάστηκε κυριολεκτικά από το μηδέν, χάρη στην αγάπη αλλά και την ικανότητα ενός 42χρονου από τη Δράμα, ένα νομό που δεν έχει καν δική του παραλία! Ο Στέφανος Χασιλίδης δίνει μόνος του τον αγώνα, χωρίς κρατική
βοήθεια, χωρίς ένταξη σε κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα και βάζοντας πολλά λεφτά από τη τσέπη του και φυσικά τεράστια προσωπική εργασία.
«Η Ελλάδα δεν είναι αυτό που θέλουν να την παρουσιάζουν οι ξένοι. Έχουμε ιδέες, έχουμε τη δυνατότητα να τις υλοποιήσουμε, έχουμε στο DNA μας τη καινοτομία», δήλωσε ο δημιουργός του εγχειρήματος.
Όλα ξεκίνησαν το 2008, όταν ο Στέφανος Χασιλίδης πήγε διακοπές μαζί με τη γυναίκα του στη Σαντορίνη. Ξαπλωμένοι σε μία παραλία άκουγαν το διπλανό ζευγάρι τουριστών από το εξωτερικό να παραπονιούνται γιατί δεν μπορούν να θαυμάσουν το βυθό της καλντέρας εξαιτίας της ιγμορίτιδας από την οποία έπασχαν. Ευχήθηκαν να υπήρχε κάποιο σκάφος που να μπορούσε να τους έδινε αυτή τη δυνατότητα.
Η ιδέα «καρφώθηκε» στο μυαλό του Στέφανου Χασιλίδη, ο οποίος ήδη ασχολούνταν με κατασκευές ξύλου και μετάλλου και είχε εργαστεί και πάνω σε σκάφη. Δυόμισι χρόνια αργότερα, αποφασίζει να φτιάξει ένα σκάφος, το οποίο από την επιφάνεια της θάλασσας θα μοιάζει με απλή βάρκα, αλλά κάτω από αυτή θα είναι ένα μικρό υποβρύχιο. Οι επιβαίνοντες στο σκάφος, θα κατεβαίνουν κάτω από τη στάθμη της θάλασσας, θα κάθονται σε αναπαυτικές πολυθρόνες και θα θαυμάζουν το βυθό χάρη στα ισχυρά τζάμια που θα το περιβάλλουν. Η πλοήγηση του σκάφους θα γίνεται τόσο από το κατάστρωμα, όσο και από την υποβρύχια καμπίνα του. Ο κ. Χασιλίδης πήρε χαρτί και μολύβι κι άρχισε τα σχέδια. Μόλις κατέληξε σε κάποιο, ξεκίνησε η κουραστική διαδικασία υλοποίησης. Έγιναν πολλές μετατροπές, προέκυψαν πολλά προβλήματα που έπρεπε να ξεπεραστούν, αλλά πριν από μερικούς μήνες, η Νηρηίδα πέρασε όλα τα τεστ και ξεκίνησε η πώλησή της.
Ο 42χρονος ίδρυσε την εταιρία «Χασιλίδης Κατασκευαστική», η οποία διαθέτει μια ολοκληρωμένη ομάδα ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό και την παραγωγή όλων των μοντέλων. Τα υλικά, ο σχεδιασμός, η πολυτέλεια και η ασφάλεια του σκάφους το κάνει ένα μοναδικά πρωτοποριακό προϊόν στην αγορά.
Το ημι-υποβρύχιο σκάφος Νηρηίδα υπάρχει διαθέσιμο σε τρεις χειροποίητες εκδόσεις, πλήρως παραμετροποιήσιμες ικανοποιώντας όλες τις απαιτήσεις και μια έκδοση μαζικής παραγωγής. Υπάρχει χειροποίητη η βασική έκδοση των δύο θέσεων, πλήρως παραμετροποιήσιμη σε εξοπλισμό και τεχνικά χαρακτηριστικά. «Επίσης διαθέτουμε βασική έκδοση δύο θέσεων μαζικής παραγωγής με standard τεχνικά χαρακτηριστικά, παραμετροποιήσιμη ως προς τον τεχνικό εξοπλισμό. Διαθέτουμε επίσης χειροποίητα ημι-υποβρύχια τεσσάρων ή έξι θέσεων πλήρως παραμετροποιήσιμα ως προς τις τεχνικές προδιαγραφές και τον εξοπλισμό προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη. Όλες οι κατασκευές μας είναι υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας ενώ παράλληλα πληρούν τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας», τόνισε o κ. Χασιλίδης.
Η εταιρία έχει ήδη πωλήσει δύο σκάφη σε έλληνες. Το τίμημα δεν έγινε γνωστό, καθώς ποικίλει ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Η Νηρηίδα έχει γίνει γνωστή σε διεθνές επίπεδο και καθημερινά ο κ. Χασιλίδης δέχεται πληθώρα μηνυμάτων από το εξωτερικό, όπως το Μπαλί, το Κατάρ, τις Μαλδίβες, για συνεργασία. «Μέχρι σήμερα υπήρχαν μεγάλα σκάφη των 100 ατόμων που είχαν γυάλινες καρίνες και οι επιβάτες έβλεπαν τον βυθό. Όμως κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα και η εμπειρία είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που δίνει η Νηρηίδα. Υπάρχουν ιδιοκτήτες πεντάστερων ξενοδοχείων που επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να κάνουν μία βόλτα με την Νηρηίδα», υπογράμμισε.
Ο 42χρονος καινοτόμος επιχειρηματίας υιοθετεί πλήρως τη φράση «ο τολμών νικά» και υποστηρίζει ότι μέσα σε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης, τόλμησε και πιστεύει ότι θα βγει νικητής. Ταυτόχρονα, οι καινοτόμες ιδέες του δεν περιορίζονται στη Νηρηίδα και ήδη ξεκινά τις διαδικασίες για την κατασκευή ενός επαναστατικού υποβρυχίου σκάφους δέκα ατόμων για συμμετοχή σε στρατιωτικές ασκήσεις ή για χρήση σε τουριστικές ξεναγήσεις…
Ρεπορτάζ: Άγγελος Αγγελίδης
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Κατασκευάστηκε κυριολεκτικά από το μηδέν, χάρη στην αγάπη αλλά και την ικανότητα ενός 42χρονου από τη Δράμα, ένα νομό που δεν έχει καν δική του παραλία! Ο Στέφανος Χασιλίδης δίνει μόνος του τον αγώνα, χωρίς κρατική
βοήθεια, χωρίς ένταξη σε κάποιο ευρωπαϊκό πρόγραμμα και βάζοντας πολλά λεφτά από τη τσέπη του και φυσικά τεράστια προσωπική εργασία.
«Η Ελλάδα δεν είναι αυτό που θέλουν να την παρουσιάζουν οι ξένοι. Έχουμε ιδέες, έχουμε τη δυνατότητα να τις υλοποιήσουμε, έχουμε στο DNA μας τη καινοτομία», δήλωσε ο δημιουργός του εγχειρήματος.
Όλα ξεκίνησαν το 2008, όταν ο Στέφανος Χασιλίδης πήγε διακοπές μαζί με τη γυναίκα του στη Σαντορίνη. Ξαπλωμένοι σε μία παραλία άκουγαν το διπλανό ζευγάρι τουριστών από το εξωτερικό να παραπονιούνται γιατί δεν μπορούν να θαυμάσουν το βυθό της καλντέρας εξαιτίας της ιγμορίτιδας από την οποία έπασχαν. Ευχήθηκαν να υπήρχε κάποιο σκάφος που να μπορούσε να τους έδινε αυτή τη δυνατότητα.
Η ιδέα «καρφώθηκε» στο μυαλό του Στέφανου Χασιλίδη, ο οποίος ήδη ασχολούνταν με κατασκευές ξύλου και μετάλλου και είχε εργαστεί και πάνω σε σκάφη. Δυόμισι χρόνια αργότερα, αποφασίζει να φτιάξει ένα σκάφος, το οποίο από την επιφάνεια της θάλασσας θα μοιάζει με απλή βάρκα, αλλά κάτω από αυτή θα είναι ένα μικρό υποβρύχιο. Οι επιβαίνοντες στο σκάφος, θα κατεβαίνουν κάτω από τη στάθμη της θάλασσας, θα κάθονται σε αναπαυτικές πολυθρόνες και θα θαυμάζουν το βυθό χάρη στα ισχυρά τζάμια που θα το περιβάλλουν. Η πλοήγηση του σκάφους θα γίνεται τόσο από το κατάστρωμα, όσο και από την υποβρύχια καμπίνα του. Ο κ. Χασιλίδης πήρε χαρτί και μολύβι κι άρχισε τα σχέδια. Μόλις κατέληξε σε κάποιο, ξεκίνησε η κουραστική διαδικασία υλοποίησης. Έγιναν πολλές μετατροπές, προέκυψαν πολλά προβλήματα που έπρεπε να ξεπεραστούν, αλλά πριν από μερικούς μήνες, η Νηρηίδα πέρασε όλα τα τεστ και ξεκίνησε η πώλησή της.
Ο 42χρονος ίδρυσε την εταιρία «Χασιλίδης Κατασκευαστική», η οποία διαθέτει μια ολοκληρωμένη ομάδα ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό και την παραγωγή όλων των μοντέλων. Τα υλικά, ο σχεδιασμός, η πολυτέλεια και η ασφάλεια του σκάφους το κάνει ένα μοναδικά πρωτοποριακό προϊόν στην αγορά.
Το ημι-υποβρύχιο σκάφος Νηρηίδα υπάρχει διαθέσιμο σε τρεις χειροποίητες εκδόσεις, πλήρως παραμετροποιήσιμες ικανοποιώντας όλες τις απαιτήσεις και μια έκδοση μαζικής παραγωγής. Υπάρχει χειροποίητη η βασική έκδοση των δύο θέσεων, πλήρως παραμετροποιήσιμη σε εξοπλισμό και τεχνικά χαρακτηριστικά. «Επίσης διαθέτουμε βασική έκδοση δύο θέσεων μαζικής παραγωγής με standard τεχνικά χαρακτηριστικά, παραμετροποιήσιμη ως προς τον τεχνικό εξοπλισμό. Διαθέτουμε επίσης χειροποίητα ημι-υποβρύχια τεσσάρων ή έξι θέσεων πλήρως παραμετροποιήσιμα ως προς τις τεχνικές προδιαγραφές και τον εξοπλισμό προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του πελάτη. Όλες οι κατασκευές μας είναι υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας ενώ παράλληλα πληρούν τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας», τόνισε o κ. Χασιλίδης.
Η εταιρία έχει ήδη πωλήσει δύο σκάφη σε έλληνες. Το τίμημα δεν έγινε γνωστό, καθώς ποικίλει ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. Η Νηρηίδα έχει γίνει γνωστή σε διεθνές επίπεδο και καθημερινά ο κ. Χασιλίδης δέχεται πληθώρα μηνυμάτων από το εξωτερικό, όπως το Μπαλί, το Κατάρ, τις Μαλδίβες, για συνεργασία. «Μέχρι σήμερα υπήρχαν μεγάλα σκάφη των 100 ατόμων που είχαν γυάλινες καρίνες και οι επιβάτες έβλεπαν τον βυθό. Όμως κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα και η εμπειρία είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που δίνει η Νηρηίδα. Υπάρχουν ιδιοκτήτες πεντάστερων ξενοδοχείων που επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να κάνουν μία βόλτα με την Νηρηίδα», υπογράμμισε.
Ο 42χρονος καινοτόμος επιχειρηματίας υιοθετεί πλήρως τη φράση «ο τολμών νικά» και υποστηρίζει ότι μέσα σε περίοδο βαθιάς οικονομικής κρίσης, τόλμησε και πιστεύει ότι θα βγει νικητής. Ταυτόχρονα, οι καινοτόμες ιδέες του δεν περιορίζονται στη Νηρηίδα και ήδη ξεκινά τις διαδικασίες για την κατασκευή ενός επαναστατικού υποβρυχίου σκάφους δέκα ατόμων για συμμετοχή σε στρατιωτικές ασκήσεις ή για χρήση σε τουριστικές ξεναγήσεις…
Ρεπορτάζ: Άγγελος Αγγελίδης
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου