Τρίτη 23 Απριλίου 2013

"Δεν έχει νόημα να πω πράγματα, με τη λάσπη και τη βρωμιά που έχει πέσει στο όνομά μου"


Μεγάλη συνέντευξη στο "Libero 107.4" έδωσε
ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ, Γιάννης Κόντης, σημειώνοντας ότι υπάρχει ενδιαφερόμενος επενδυτής που μπορεί να διαθέσει 7 εκ. ευρώ αν ανοίξει η αύξηση μετοχιού κεφαλαίου της ΠΑΕ.
Για τη σημερινή του ενασχόληση: Ασχολούμαι με διάφορα θέματα του ποδοσφαίρου. Εχω κάποια σχέδια και σίγουρα κινούμαι γύρω από το ποδόσφαιρο. Με τον ΑΡΗ δεν ασχολούμαι ενεργά, αλλά παρακολουθώ τις εξελίξεις.



Για την παραμονή του ΑΡΗ: "Δεν έχει νόημα να πω πράγματα, με τη λάσπη και τη βρωμιά που έχει πέσει στο όνομά μου. Πολλοί είπαν πολλά από τη μέρα που έφυγα από τη Θεσσαλονίκη. Πιστεύουν ότι τα χρέη τα έκανα εγώ και ότι έχω βγάλει εκατομμύρια και είμαι στις Μπαχάμες. Από τη μέρα που έφυγε ο Αθανασιάδης δεν είπε κουβέντα, λες και είναι συνένοχος σε κάτι. Περίμενα να είναι άνδρας και να βγει να μιλήσει. Τρία χρόνια διοίκησε. Ο Σκόρδας μιλούσε κάθε μέρα και με την τακτική του Γκέμπελς κατάφερε να πείσει τον κόσμο ότι είναι αδικημένος και γύρισε ως ήρωας.

Οτι δεν μιλούσε ο Αθανσιάδης τον έκανε να πάει στο κρατητήριο για 2 μέρες. Ενα οξύμωρο είναι ότι έμαθα ότι θα επανέλθει και ο οικονομικός διευθυντής της ΠΑΕ, κ. Κωτσιώπουλος. Με 20-30 εκατομ. χρέη, έπρεπε να θεωρηθεί συνυπεύθυνος, καθώς υπογράφει τους ισολογισμούς, βάσει νόμου. Οταν λες στη διοίκηση ότι πάμε καλά, δεν έχεις ευθύνη; Σε όλες τις ΠΑΕ του κόσμου, ο πρώτος που έχει ευθύνη για τα οικονομικά, είναι ο οικονομικός διευθυντής. Εκπροσωπούσε την ΠΑΕ στις αδειοδοτήσεις, πήγε σε συνελεύσεις στη Λέσχη και έλεγε ότι τα πράγματα είναι καλά. Τώρα γυρνάει να πει τι;

Οταν τον είδα τελευταία φορά, είπα στον Αθανασιάδη τί θα συμβεί. Εχω τα πρακτικά και ξέρω τί συνέβη. Θα βγούνε όλα στη δημοσιότητα. Δε θα αφήσω κανέναν σε χλωρό κλαρί και όλοι οι εμπλεκόμενοι θα πάρουν την απάντησή τους. Οσοι αναμείχθηκαν με τα οικονομικά. Η μη αδειοδότηση ήταν και η αρχή της άρνησης του δικού μου πλάνου, που είχα καταθέσει. Ατομα που ήταν και στο συμβούλιο και με έβλεπαν με μισό μάτι, αλλά με ανεχόντουσαν, μόλις δεν πήραμε την άδεια, είπαν ότι κορόϊδεψα τον κόσμο. Ημουν σίγουρος γιατί οι ορκωτοί έλεγαν ότι ήμασταν εντάξει, όπως και ο κ. Κωτσιόπουλος. Είχαμε συμφωνίες με όλους τους παίκτες, πλην του Σηφάκη, γιατί ήταν προς εκδίκαση υπόθεση. Οι υπόλοιπες περιπτώσεις για τα δικαιολογητικά των συμφωνιών (π.χ. Φατί, Σανκαρέ) έπρεπε να τα προσκομίσει ο οικονομικός διευθυντής.

Ελεγα στο Δ.Σ. ότι έπρεπε να γίνουν κινήσεις και δεν γινόταν τίποτα".
Για τον υπεύθυνο της αδειοδότησης: Στα οικονομικά δεν είχα καμία επαφή. ΣΤη αδειοδότηση δεν υπάρχει επικεφαλής, αλλά εκπρόσωπος".

Οταν πήγα για την αδειοδότηση, ξέροντας ότι υπάρχουν συμφωνίες και τα οικονομικά είναι εντάξει, ήμουν αισιόδοξος. Γιατί είχαν βγάλει ως βραχυπρόθεσμη απαίτηση ότι θα μπουν στα ταμεία 3 εκατ. από το Ζαχουδάνη και λέμε ότι θα τα πάρουμε, αλλά ακούω ως απάντηση από τον Κωτσιοπουλο ότι έκανα λάθος, τότε αισθάνθηκα ότι έπεφτε ουρανοξύστης πάνω μου. Κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να πάρουμε άδεια.

Παρουσίασα τα οικονομικά στοιχεία, τον προϋπολογισμό για την επόμενη χρονιά, πως υπάρχει άνοιγμα 5 εκατ. αλλά τα 4 θα τα πάρει σαν απαίτηση, μετά από ένα μήνα. Η απαίτηση είχε εκχωρηθεί στη Λέσχη για 20 χρόνια. Αυτό πώς μπαίνει ως απαίτηση από τον οικονομικό διευθυντή; Δεν είχα πρόσβαση σε στοιχεία που είχε ο ορκωτός, γιατί αλλάζουν τελευταία στιγμή.

Δεν υπήρχε περίπτωση να μιλήσω με τον Κωτσιόπουλο, γιατί τα στοιχεί των ορκωτών δεν τα βλέπει κανείς. Η εταιρεία για να επιβιώσει έχει άμεσες απαιτήσεις και έξοδα και έχει τόσο άνοιγμα. Λέω ότι θα έρθουν λεφτά σε ένα μήνα και μετά μαθαίνω ότι θα έρθουν σε 20 χρόνια, τότε τί να πούμε παραπάνω; Οταν ρώτησε ο πρόεδρος της επιτροπής πώς θα καλυφθεί, είπα θα γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Είπαμε θα πουλήσουμε διαρκείας και θα έχουμε 2 εκατ. όπως κάθε χρόνο. Εκεί είπε ο Κωτσιόπουλος πως δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουμε πάνω από 1.500 διαρκείας.

Δεν είχα δουλειά να ασχοληθώ με τα οικονομικά στοιχεία. Ο πρόεδρος και το Δ.Σ. μπορούσαν. Αυτά ελεγα και τότε. Ο οικονομικός διευθυντής και ο ορκωτός έχουν την ευθύνη.

Για το Σηφάκη και γιατί αντιδρά σε βάρος του ΑΡΗ: Θέλει να κερδίσει κάποια εύκολα χρήματα. Σκέφτομαι κάτι, αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω. Για την επιτροπή αδειοδότησης, έχω στοιχεία. Για το Σηφάκη δε μπορώ να αποδείξω αυτά που σκέφτομαι και θέλω να πω.
Για τον περσινό πλήρη φάκελο σε σχέση με την προπέρσινη: "Μιλούσα για τα χρήματα που αφαιρέθηκαν από το Ζαχουδάνη. Το σκεπτικό της αδειοδότης το έχω".

Για το πλάνο σωτηρίας του ΑΡΗ, που είχε καταθέσει: Ο κόσμος ήξερε τα χρέη του ΑΡΗ, αλλά υπήρχε συμφωνία να πάρω την ομάδα. Τα χρέη (25 εκατ.) εγώ τα έκανα; Μόλις έφυγα είπαν ότι τα έκανα εγώ, ενώ πριν δυο μήνες ήθελαν να μου δώσουν την ομάδα.
Εχω κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση στο σκόρδα. Ελεγε ότι έκανε ματαγραφές η γυναίκα μου. Υπάρχει απόφαση δικαστηρίου κατα του Σκόρδα και έχω άλλες 4-5 υποθέσεις που εκκρεμούν.

Για το 99: Δεν είμαι αισιόδοξος, γιατί θεωρώ ότι η ΕΠΟ θα μπει εμπόδιο. Ο ΑΡΗΣ, για να σωθεί, πρέπει να έρθει ένας οικονομικός παράγοντας που θα νιώσει ασφάλεια. Αυτός δεν υπάρχει μέχρι τώρα. Θεωρώ ότι η ΕΠΟ θα είναι εναντίον του ΑΡΗ".

Για την τοποθέτηση του Super-3, οσον αφορά την πιθανότητα να φέρει ο ίδιος χρήματα: Αισθάνομαι πικρία  γιατί οι συνδεσμίτες μου είπαν να φύγω. Δεν κρατάω κακία. Επρεπε να μιλήσω για ανθρώπους τους παρελθόντος, αλλά δεν υπήρχε λόγος. Αν γίνει αύξηση και υπάρξει ενδιαφερόμενος, θα αρνηθεί ο σύνδεσμος; Θα πουν πέντε άνθρωποι ότι από πίσω κρύβεται ο Κόντης. Στον ΑΡΗ, πάντως, δε νιώθω αποδεκτός. Ξέρω ότι υπάρχει εταιρεία από το εξωτερικό που ενδιαφέρεται να εμπλακεί και αυτό είναι γνωστό και στην Αθήνα.

Πιστεύ ότι υπάρχει δυνατότητα να υπάρξει ενδιαφερόμενος μέσω της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου. Κυριακή κοντή γιορτή. Προσωπικά, δεν πρόκειται να βγω μπροστά. Θεωρώ όμως ότι αν ανοίξει η αύξηση του Μ.Κ. θα υπάρξει επενδυτής που θα διαθέσει 7 εκ ευρώ για να πάρει όχι μόνο το 50%, αλλά το 67% και να έχει απόλυτη αυτονομία κινήσεων και αποφάσεων». 

Πηγή: allaboutaris.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου