Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Μπουτάρης σε εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ: Θα ξαναβγώ δήμαρχος

Ρεσιτάλ έδωσε  Γιάννης Μπουτάρης από το βήμα εκδήλωσης του ΠΑΣΟΚ στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης με θέμα: «Αναζητώντας την προοδευτική διέξοδο από την κρίση». Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης εμφανίστηκε βέβαιος για την επανεκλογή του, εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση στον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο
δήμο Κώστα Γκιουλέκα.
Εγώ, είπε ο κ. Μπουτάρης, «είμαι πιο ΠΑΣΟΚος από τους ΠΑΣΟΚους. Απλά είμαι ανεξάρτητος. Μου αρέσει περισσότερο να συναναστρέφομαι με ανθρώπους αυτού του χώρου απ' ό,τι με εκείνους των υπολοίπων χώρων».

Όσο για τις δημοτικές εκλογές του ερχόμενου Μαΐου, εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα είναι και πάλι δήμαρχος για μία ακόμη τετραετία. «Με τη βοήθειά σας φυσικά. Θα κατεβούμε και θα τους πάρουμε το κεφάλι», ανέφερε χαρακτηριστικά και επιτέθηκε στον Κώστα Γκιουλέκα:

«Συμβαίνουν γελοιότητες στην δημοτική αντιπολίτευση. Δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα υφυπουργός Παιδείας και αντιπολίτευση στον δήμο. Είπα στον Σαμαρά βάλε λίγο χέρι σε αυτόν τον βλάκα και μου είπε μη μου μιλάς για αυτο το άτομο»


politikoi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου