Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Μπακογιάννη: «Δε θα ρίξω την κυβέρνηση»

«Εάν με ρωτάτε αν θα ψηφιστεί ή όχι και αν τίθεται το δίλημμα ότι αν καταψηφίσεις πέφτει η κυβέρνηση, η μεγάλη πλειοψηφία θα ψηφίσει. Μπορώ να σας πω για τον εαυτό μου, ότι με την ψήφο μου αυτήν την κυβέρνηση δεν θα τη ρίξω. Το λέω. Για να μην έχω θέματα. Εμένα, με την ψήφο μου, η κυβέρνηση δεν θα πέσει. Διότι θεωρώ ότι πρέπει να προχωρήσει και οι προτάσεις μου είναι για να
διορθωθούν οι πολιτικές, τις οποίες κατά τη γνώμη μου θεωρώ λάθος ή αντιλήψεις».

Είναι πάντως κοινό μυστικό οι δίαυλοι επικοινωνίας που έχει ανοίξει εσχάτως με τους καραμανλικούς. Ίσως άλλωστε να μην είναι τυχαίο ότι και ο πρώην πρωθυπουργός άφησε να διαρρεύσει η «οργή» του χθες  για τα σενάρια που διακινούνται, επισημαίνοντας ότι στηρίζει τον Αντώνη Σαμαρά…  

Να διασκεδάσει τις εντυπώσεις επιχείρησε η Ντόρα Μπακογιάννη εκπέμποντας μήνυμα στήριξης προς τον Αντώνη Σαμαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου