Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Μιλίνκοβιτς: Αν κρίνει ο Άρης ότι έχω κάνει κάτι λάθος, είμαι στη διάθεσή του

Απογοητευμένος εμφανίστηκε από τη νέα ήττα της ομάδας του ο Ζόραν Μιλίνκοβιτς. Μετά το 0-2 του Ολυμπιακού επί του Άρη, στο Κλεάνθης Βικελίδης, ο προπονητής των κιτρίνων ανέφερε: "Δεν είναι ευχάριστο και δεν νιώθουμε άνετα σε αυτή τη θέση. Υπάρχουν όμως πολλά παιχνίδια ακόμα και όλα μπορούν να ανατραπούν. Πρέπει να πιστεύουμε και να δουλεύουμε. Το γεγονός ότι δεν έχει κερδίσει η ομάδα οχτώ μήνες από μόνο του λέει ότι
υπάρχουν πολλά προβλήματα και δεν φτάνει μία πρες κόνφερανς για να αναλυθούν. Υπήρχαν παιχνίδια στα οποία ο Άρης θα μπορούσε να κερδίσει κάτι παραπάνω. Αν μιλάμε γι' αυτά θα φανεί ότι θέλουμε να βγάλουμε την ευθύνη από εμάς. Αυτό δεν έγινε εκείνη τη στιγμή και τώρα βρίσκεται εκεί που βρίσκεται. Υπολογισμούς έχουμε κάνει, ξέρουμε πόσους βαθμούς θέλουμε αλλά πρέπει να υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις για να βγούμε από αυτή τη θέση".
Για το μέλλον του στην ομάδα, σχολίασε: "Δεν μου έχει συμβεί ξανά τέτοια δύσκολη κατάσταση. Είμαι αποφασισμένος να παλέψω. Ούτε φοβάμαι ούτε σκέφτομαι ούτε σχεδιάζω να τα παρατήσω. Είμαι αποφασισμένος να μείνω ως το τέλος όσο με χρειάζεται ο Άρης. Αν κρίνει ο Άρης ότι έχω κάνει κάτι λάθος, είμαι στη διάθεσή του".

thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου