Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Πάνας Απόστολος : Επιστολή στους Περιφερειακούς Συμβούλους της περιφερειακής παράταξης «Μέτωπο Ανάπτυξης» για την Ανεξαρτητοποίηση του

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Με την επιστολή μου αυτή σας γνωρίζω την απόφαση μου να ανεξαρτητοποιηθώ  αποχωρώντας από τη περιφερειακή  μας παράταξη . Οι λόγοι είναι άκρως πολιτικοί   και νομίζω ότι όλοι έχετε μια αντίληψη των πραγμάτων.
Όλο αυτό το διάστημα είχαμε αγωνία για το μέλλον της παράταξης και κάναμε το παν για να τη κρατήσουμε ενωμένη ,όμως αυτό από
μόνο του δε φτάνει.
Σεβόμενος τη γενιά που εκπροσωπώ μου είναι αδύνατον να συμβιβαστώ με λογικές ισορροπία κάνοντας έκπτωση σε ιδανικά, αρχές, αξίες,   περιμένοντας να εξασφαλίσω πολιτικά χρίσματα από κομματικούς  σχηματισμούς  που έχουν δηλώσει ότι  δεν πιστεύουν στην έννοια της περιφερειακής αυτοδιοίκησης και στον εκσυγχρονισμό της.
Αρνούμαι να γίνω τιμητής θέσεων και απόψεων που δεν με εκφράζουν απλά για να διασφαλίσω το πολιτικό μου μέλλον.
Αρνούμαι  να  βρίσκομαι αντιμέτωπος με ψευτοδιλήμματα πολιτικής επιβίωσης.
Η στάση μου θεωρώ ότι είναι έντιμη στη μέχρι τώρα πορεία μου.
Η απόφαση είναι προσωπική και δεν μέμφομαι κανένα από εσάς για τη στάση του σε σύγκριση με την επιλογή μου.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους και το καθένα χωριστά για τη συνεργασία που είχαμε ιδιαίτερα  όμως τον κύριο Γιώργο Πασχαλίδη για όλα όσα πρόσφερε στη παράταξη.




Με τιμή
Πάνας Απόστολος

Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου