Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Εύα Καϊλή: Κατονομάζει πολιτικούς από τους οποίους δέχθηκε bullying και σeξιστικά σχόλια

H Εύα Καϊλή έδωσε μια πολύ ειλικρινή και όμορφη συνέντευξη στη Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα Παραπολιτικά. Η γνωστή πολιτικός μίλησε για το bullyig που δέχθηκε αλλά και το πώς είναι να εργάζεται ως Ευρωβουλευτής.
Αν της προτείνουν να τεθεί επικεφαλής σε ένα ενιαίο κόμμα της Κεντροαριστεράς, τι θα κάνει;

«Ο καθένας πρέπει να γνωρίζει τις δυνατότητές του και τη χρονική στιγμή, αλλά και να τιμά την ψήφο του κόσμου. Εγώ, για να είμαι στην Ευρωβουλή, έχω τιμηθεί και νομίζω ότι κάνω πολλή δουλειά. Έχω την εντύπωση πως είμαι χρήσιμη εκεί, πολύ περισσότερο από ό,τι σε ένα κόμμα, ακόμα και ως υποψήφια αρχηγός. Εχουμε αρκετούς άλλωστε.»
Την έχουμε δει να ηροωθεi τις απόψεις της με πολύ δυναμικό τρόπο στο Ευρωκοινοβούλιο. Τι της λένε;
«Η αλήθεια είναι ότι, αν τοποθετηθείς σωστά στην αρχή και καταλάβουν ότι και ένταση έχεις και λόγο και θα διεκδικήσεις να πεις την άποψή σου, σε σέβονται. Και στο εξωτερικό σου δίνουν πάρα πολλές ευκαιρίες. Είχα την έκθεση για τη φορολογική πολιτική της Ευρώπης, κάτι που στην Ελλάδα δεν θα συνέβαινε ποτέ, καθώς υπάρχει και ένας ιδιότυπος σεξισμός, είτε εκδηλωμένος είτε υποσυνείδητος. Στο εξωτερικό σε σέβονται αν δουν ότι δουλεύεις και είσαι συνεπής. Εγώ, επειδή η χώρα μου είναι σε δύσκολη κατάσταση, έχω πλήρη συναίσθηση της ευθύνης μου, οπότε προσπαθώ να είμαι παντού, για να έχούμε και εκπροσώπηση.»
Είχε γίνει χαμός όταν σε ομιλία της είχε πει τον πρωθυπουργό «Αλέξη».
«Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια. Είμαστε συνάδελφοι από το 2007. Τον είπα «πρωθυπουργό όλων των Ελλήνων», έτσι ξεκίνησε η ομιλία μου. Και επειδή αισθάνθηκα κάποια στιγμή ότι δεν πρόσεχε και ότι το κλίμα ήταν τόσο έντονα εχθρικό προς έναν πρωθυπουργό όσο ποτέ, προσπάθησα να τον πω: «Αλέξη, έχούμε και φίλους εδώ, αλλά και εχθρούς που φωνάζουν εναντίον μας». Αλλά εκεί που ήμασταν εμείς ήταν και φίλοι μας. Στον ίδιο χώρο έχούμε και φίλους, οι οποίοι προσπαθούσαν να στηρίξουν τη χώρα στη δύσκολη στιγμή.»
Την ενοχλεί που κάποιοι μένουν μόνο στην εξωτερική  της εμφάνιση;
«Νομίζω ότι το έχω «σπάσει» αυτό - μεγάλωσα κιόλας. Οπότε, όταν μεγαλώνει ς σταματάει κάποιος να σου συμπεριφέρεται σαν να είσαι ένα κορίτσι που μόλις ξεκινάει και αναγκάζεται να σε ακούσει. Και μάλιστα, όταν καταξιωθείς και στο εξωτερικό, τότε αναγκάζονται πλέον να ακούσουν. Με τη δουλειά και τις πράξεις μου έχω καταφέρει να ασχολούμαι με πράγματα που είναι εξαιρετικά σοβαρά για να μένει κανείς μόνο στις εντυπώσεις.»
Κατά καιρούς είναι στη λίστα με τις πιο όμορφες πολιτικούς παγκοσμίως.
«Η πιο ωραία λίστα ήταν αυτή που με είχε κατατάξει ως διορατική πολιτικό. Αυτή αναφερόταν σε κάτι περισσότερο από την εμφάνιση. Στην Ευρωβουλή έχουμε πολυ ωραίες κοπέλες. Αυτές οι λίστες είναι ευχάριστες - δεν θα πω ότι είναι δυσάρεστες. Οταν λένε καλά λόγια για μένα, δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί. Χαίρομαι όμως πραγματικά όταν μπαίνω σε λίστες και είμαι υποψήφια ανάμεσα σε συναδέλφους μου για το έργο που έχω κάνει στη Βουλή. Είμαι η μόνη Ελληνίδα ανάμεσα στούς 30 καλύτερους προταθέντες ευρωβουλευτές φέτος και για μένα αυτό ήταν πάρα πολύ σημαντικό.»
Εχει δεχτεί bullying και σεξιστικά σχόλια;
«Υπάρχουν και στο εξωτερικό τέτοιες περιπτώσεις, ενώ υπήρξαν και εδώ πολύ περισσότερες. Είμαστε μια πολύ κλειστή κοινωνία. Έχω στενοχωρηθεί πάρα πολύ. Είχα καταγγείλει τρεις υπουργούς της δικής μου κυβέρνήσης στο Πειθαρχικό του κόμματός μου, οι οποίοι πλέον δεν είναι στην πολιτική σκηνή και εύχομαι να μην επιστρέψουν, γιατί μια συγγνώμη δεν είπαν ποτέ. 0 Καστανίδης, ο Ξυνίδης και ο Κουτμερίδης είχαν κάνει υποτιμητικά σχόλια, όχι για τις απόψεις μου, αλλά για το ποια είμαι εγώ που μιλάω. Οι... ογκόλιθοι αυτοί, που δεν άφησαν και τίποτα πίσω τους. Αυτές τις συμπεριφορές έπρεπε να τις καταγγείλει ο ίδιος ο Παπανδρέου και δεν το έκανε. Πιστεύω ότι μια γυναίκα όπως η Φώφη Γεννηματά τέτοιες συμπεριφορές δεν θα τις ανεχόταν.»
Πώς αισθάνθηκε όταν Ξυνίδης την αποκάλεσε «καλτσοδέτα»;
«Αισθάνθηκα ότι αυτό θα τον χαρακτηρίζει σε όλη του ζωή, γιατί εγώ είμαι γυναίκα. Οταν ένας άνδρας εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο, κάτι δείχνει για εκείνον. Λυπήθηκα πολύ για τις γυναίκες της οικογένειάς του.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου