Η Creta Farms κατάφερε κατά το 2015 διατήρηση των πωλήσεων, της κερδοφορίας και παράλληλη αύξηση μεριδίων κατάφερε , παρά το δυσχερές κλίμα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Κατά το έτος που πέρασε, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 105,1 εκ. ευρώ και του Ομίλου σε 105,5 εκ. ευρώ, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014. Τα αντίστοιχα
μεγέθη του 2014 ήταν 104,6 εκ. ευρώ για τη μητρική εταιρεία και 104,8 εκ. ευρώ για τον Όμιλο.
Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε 11,1 εκ. ευρώ για το 2015 με περιθώριο 11% έναντι 10,9 εκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη του Ομίλου ανήλθαν σε 10,6 εκ. ευρώ έναντι 10,9 εκ. ευρώ το 2014. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν από λογιστικές έκτακτες απομειώσεις συμμετοχών του Ομίλου.
Η εταιρία μέσα σε μία δύσκολη χρονιά και σε μία ώριμη αγορά, κατόρθωσε για πρώτη φορά να κατακτήσει μερίδιο 29,7% (Οκτώβριος 2015) αποδεικνύοντας την υψηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τα brands της. Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «Εν Ελλάδι» το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.
Το 2015 η εταιρεία αναπτύχθηκε με γνώμονα μία δυνατή στρατηγική ανάπτυξης πάνω στους εξής άξονες:
-Καινοτομία, απαντώντας στις σύγχρονες τάσεις και διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών
-Στη νέα πρωτοποριακή σειρά «Εν Ελλάδι Mini», το μοναδικό «Meat snack” που μετατρέπει το αλλαντικό σε snack και επιτρέπει την είσοδο της εταιρείας σε μία νέα αγορά, βασισμένο σε παγκόσμια πατενταρισμένη τεχνολογία, η οποία συνεισέφερε στο συνολικό μερίδιο της σειράς «Εν Ελλάδι”
-Αύξηση διανομών, σε όλα τα brands, ενισχύοντας τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας
-Διαφημιστική υποστήριξη, με νέες καμπάνιες που επικοινωνούν με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο όλες τις αξίες των brands «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» και «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ Μini»
-Καινοτομία, απαντώντας στις σύγχρονες τάσεις και διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών
-Στη νέα πρωτοποριακή σειρά «Εν Ελλάδι Mini», το μοναδικό «Meat snack” που μετατρέπει το αλλαντικό σε snack και επιτρέπει την είσοδο της εταιρείας σε μία νέα αγορά, βασισμένο σε παγκόσμια πατενταρισμένη τεχνολογία, η οποία συνεισέφερε στο συνολικό μερίδιο της σειράς «Εν Ελλάδι”
-Αύξηση διανομών, σε όλα τα brands, ενισχύοντας τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας
-Διαφημιστική υποστήριξη, με νέες καμπάνιες που επικοινωνούν με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο όλες τις αξίες των brands «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» και «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ Μini»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου