Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Στη Θεσσαλονίκη ο Σκοτ: Ευχαριστώ τον Άρη για την ευκαιρία


Ο Αντουάν Σκοτ έφτασε στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Άρη. Ο Αμερικανός γκαρντ θα αντικαταστήσει τον Μάικλ Τζένκινς και στις πρώτες του δηλώσεις δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την πρόκληση που του παρουσιάστηκε.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Ξέρω ότι αυτό το πρωτάθλημα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό από αυτά που έχω παίξει σε Ολλανδία και Φινλανδία. Μου αρέσουν οι προκλήσεις, αυτές αντιμετωπίζω σε όλη μου τη ζωή και νιώθω απόλυτα έτοιμος για να τα καταφέρω. Ευχαριστώ τον Άρη γι’ αυτήν την ευκαιρία», είπε αρχικά και αναφέρθηκε σε όλα όσα έγιναν μέσα σε λίγες ώρες:
«Έγιναν όλα πολύ γρήγορα. Έφτασα στην Αμερική και πριν καλά-καλά αδειάσω τις βαλίτσες μου, είχα εξάλλου μια περιπέτειες με τις αποσκευές μου, ήρθε η συμφωνία με τον Άρη. Δεν είχα τη δυνατότητα να συγκεντρώσω πληροφορίες. Παρόλο αυτά μίλησα με κάποιους ανθρώπους και μου είπαν ότι ο Άρης είναι από τις πιο μεγάλες και ιστορικές ομάδες της Ελλάδας. Ξέρω ότι ο Μάικ Τζέιμς παίζω εδώ».
Σε ερώτηση για το τι γνωρίζει για τον Άρη, απάντησε: «Ήρθα εδώ για να βοηθήσω την ομάδα να κερδίσει. Ξέρω ότι η σεζόν είναι σ’ ένα κρίσιμο σημείο. Πρέπει να μάθω την ομάδα, να προσαρμοστώ στα συστήματά της και όχι να προσαρμοστεί η ομάδα. Να πάρουμε τις νίκες που χρειάζονται και γιατί όχι να κατακτήσουμε κι έναν τίτλο».
Για το επίπεδο ετοιμότητάς του, είπε: «Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τον τελευταίο μου αγώνα στη Φινλανδία. Είμαι σε καλή κατάσταση και θα έλεγα ότι πήγα καλύτερα απ’ ότι περίμενα. Τώρα είμαι σε μια άλλη κατάσταση».
Σχετικά με τα στοιχεία που μπορεί να προσφέρει, απάντησε: «Μου αρέσει να σκοράρω. Αυτό είναι το δυνατό μου σημείο, μπορώ να σουτάρω καλά. Δεν αφήνω την άμυνα σε δεύτερο πλάνο. Απ’ όσα έμαθα για την ομάδα, υπάρχουν καλοί παίκτες, προσωπικά μπορώ να βοηθήσω στο μακρινό σουτ. Ξέρω επίσης ότι η ομάδα είναι πλήρης κάτω από τα καλάθια».
Σε ερώτηση για το αν μπορεί να ανταποκριθεί στο υψηλό επίπεδο, είπε: «Νομίζω ότι είμαι έτοιμος. Το καλοκαίρι αφιέρωσα πολλές ώρες για να προπονηθώ και να βελτιωθώ. Αυτό που μ’ ενδιαφέρει είναι οι νίκες της ομάδας. Δεν θέλω από την πρώτη μέρα να φανώ υπερβολικός στο παρκέ, ούτε θέλω να ανακατέψω και να μπερδέψω την ομάδα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου