Τετάρτη, 19 Ιουλίου 2017

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ : Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ

Αποτέλεσμα εικόνας για γιάννης μαγκριώτηςΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΓΙΑΤΙ;
Η Κυβέρνηση, γνωρίζει, ότι το νομοσχέδιο που ψηφίζει, με την διαδικασία του επείγοντος, αύριο στην βουλή, όχι μόνο δεν θα λύσει τα προβλήματα των Αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, αλλά θα δημιουργήσει περισσότερα.
Θύματα, θα είναι η πόλη, οι εργαζόμενοι και ο φορολογούμενος πολίτης.

Η λύση, ήταν απλή και την προβλέπει, ο Κοινοτικός Κανονισμός, 1370/2007.
Δεν την επέλεξε, για μικροκομματικούς λόγους.
Αυτό όμως που προκαλεί, ακόμη περισσότερο, είναι οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις.
Για ένα χρόνο, ταλαιπωρεί την πόλη, μη τηρώντας την σύμβαση.
Οι εργαζόμενοι έκαναν επίσχεση εργασίας, ταλαιπωρώντας, για πολλές ημέρες τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης.
Ο κόσμος αγανακτούσε, ο Περιφερειαρχης και οι Δήμαρχοι έτρεχαν, στον εισαγγελέα, για να λύσει το πρόβλημα.
Μετά έκανε μυστικές συμφωνίες με τους μετόχους του ΟΑΣΘ, για να μειώσουν αυτοί τους μισθούς και τα επιδόματα των εργαζομένων, αφήνοντας να πιστεύουν, ότι θα τα βρει, μαζί τους.
Οι εργαζόμενοι, κατήγγειλαν, τους μετόχους και ανακοίνωναν κοινητοποιήσεις και η πόλη σε αναβρασμό.
Η πόλη, μέσα στην κρίση, έβλεπε να την ταλαιπωρούν, άνθρωποι, που η κρίση, τους έθιξε, λίγο.
Και ξαφνικά, με την διαδικασία του επείγοντος, ψηφίζει στην βουλη, υποτίθεται, την κρατικοποιηση του ΟΑΣΘ.
Οι μέτοχοι, νιώθοντας εξαπατημενοι, ετοιμάζουν προσφυγές στην δικαιοσύνη, τις οποίες είναι βέβαιο, ότι θα τις κερδίσουν, αλλά, είναι άγνωστο, πότε θα γίνουν τα δικαστήρια.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, νομίζουν, ότι θα τους κάνει δημοσίους υπαλλήλους η κυβέρνηση, αλλά, πέρα από την μείωση του εισοδήματός τους άμεσα, το 2019, θα χάσουν και την δουλειά τους, γιατί θα αλλάξει το νομικό σχήμα του ΟΑΣΘ, όπως προβλέπει,το νομοσχέδιο, που ψηφίζεται αύριο, στην βουλη.
Το 2019, είτε θα γίνει, όπως ορίζει Κοινοτικός Κανονισμός, διεθνής διαγωνισμός για να ανατεθεί, σε ιδιώτες, είτε, ο νέος ΟΑΣΘ, θα ενταχθεί για ιδιωτικοποίηση, στο Υπερ-ταμειο, όπως οι Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας.
Στην πρώτη περίπτωση, ο Ιδιώτης Πάροχος, που θα κερδίσει τον διαγωνισμό, θα προσλάβει, όποιους θέλει και σίγουρα λιγότερους και με άλλες συμβάσεις.
Στην δεύτερη, οι προσλήψεις στον νέο ΟΑΣΘ, θα γίνουν με ΑΣΕΠ.
Βέβαια, για λίγους μήνες, όσοι αρκούν για τις πρόωρες εκλογές, οι κυβέρνηση θα έχει ομήρους πολιτικούς τους εργαζόμενους, τις οικογένειές τους και την πόλη.
Μετά, θα φταίνε η Τρόικα και οι Μερκελιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου