Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ : ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ :  ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΔΗΣΥ ΕΛΥΣΕ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΗΣΣτην αρμόδια επιτροπή της βουλής συζητείται, με την διαδικασία του επείγοντος, το νομοσχέδιο για την κρατικοποιηση του ΟΑΣΘ.
Το επιχείρημα, του Υπουργού, για την διαδικασία του επείγοντος, ήταν :
"Δεν ειναι σε ισχυ, η σύμβαση μεταξύ του Δημοσίου και του ΟΑΣΘ και δεν μπορούν να πληρωθούν οι εργαζόμενοι".
Η αλήθεια είναι, απολύτως αντίθετη.

Η σύμβαση είναι σε ισχύ, γιατι εχει κυρωθεί το 2008 στην βουλή, μέχρι τουλάχιστον το 2019, ανεξάρτητα, εάν κάποιος συμφωνεί, ή όχι με αυτήν.
Εγώ την καταψήφισα, το 2008, στην βουλη.
Η Αριστερα, το υπερψηφισε και ζήτησε περισσότερα, για τους εργαζόμενους, που τώρα καταγγέλλει, ότι περνουν πολλά.
Το ίδιο επιβεβαίωσε και το Νομικό Συμβούλιο του κράτους, στο οποίο προσέφυγε ο Υπουργός πέρσι και την απάντηση του οποίου απέκρυπτε ο Υπουργός, μέχρι την διαρροή της στον Τύπο.
Δηλαδή, από το 2008, όλες οι κυβερνήσεις, δηλαδή και η σημερινή, παρανομούσαν;
Ο Υπουργός, τώρα το κατάλαβε, ότι 2.5 χρόνια παρανομεί και αυτός και δεν μπορεί, για τρεις ημέρες ακόμη.
Πρέπει να θυμίσω ότι στην πρόσφατη επιστολή, που έστειλε ο Πρωθυπουργός, στο ΔΝΤ, για να συμμετέχει στο τρίτο Μνημόνιο, δεσμεύεται, ότι θα μειώσει τον αριθμό των συμβασιούχων και δεν θα κάνει καμία κρατικοποιηση, μετά τις 21 του τρέχοντος μήνα.
Γιαυτο, βιάζεται να το ψηφίσει, μέχρι την Πέμπτη 20 Ιουλίου, δηλαδή, μια ημέρα πριν.
Το χειρότερο είναι, ότι επικαλείται τον Κοινοτικό Κανονισμό, 1370 /2007, ο οποίος λέει, το ακριβώς αντίθετο.
Ο Κοινοτικός Κανονισμός, είναι σε ισχύ από το 2007 και από τον Δεκέμβριο του 2019, θα είναι υποχρεωτική η εφαρμογή του.
Ο Κοινοτικός Κανονισμός, είναι σαφής και επιβάλλει : " Οι αναθέσεις των Αστικών και Υπεραστικων Συγκοινωνιων, θα πρέπει να γίνεται με ανοικτούς διεθνείς διαγωνισμούς".
Η κυβέρνηση, προχωράει στην κρατικοποιηση του ΟΑΣΘ, παραβιάζοντας κάθε λογική, όταν τις κρατικές αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, τις έβαλε στο Υπερ-ταμειο, για ιδιωτικοποίηση.
Μάλιστα, επειδή οι εγκαταστασεις του Μετρό Θεσσαλονίκης, είναι στο Υπερ-ταμειο, αν κρατικοποιηθεί ο ΟΑΣΘ και δεν προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάθεση, θα μεταφερθεί στο Υπερ-ταμειο, για ιδιωτικοποίηση.
Είναι, εις βάρος του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη και της Θεσσαλονίκης.
Είναι αντισυνταγματική, αντίκειται στον Κοινοτικό Κανονισμό και μας πάει 50 χρόνια, πίσω.
Δεν πρόκειται, να τεθεί σε ισχύ και κάθε απόπειρα εφαρμογής του νόμου, θα δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην Θεσσαλονίκη και θα σταματήσει από την ΕΕ και την δικαιοσύνη.
Η κυβέρνηση, τα ξέρει όλα αυτά, αλλά τα αγνοεί σκοπίμως, για λόγους μικροκομματικούς και προπαγάνδας.
Είναι βέβαιο, ότι σχεδιάζει εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου