Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

«Είμαι ήδη εκτός Κινήματος Αλλαγής», λέει ο Ψαριανός!

Φωτογραφία: IntimenewsΤα σενάρια που θέλουν στο Κίνημα Αλλαγής να υπάρχουν διασπαστικές τάσεις ενίσχυσε τόσο με ανάρτησή του στο Twitter όσο και με δηλώσεις του ο βουλευτής του Ποταμιού Γρηγόρης Ψαριανός.

Ο κ. Ψαριανός έγραψε αρχικά στο twitter: "Λοιπον, παραμυθάκια τέλος... ...μικρός, ήμουνα προοδευτικός φιλελεύθερος, μετά πέρασα μια Αριστερή Παρένθεση μισού αιώνα. Την κλείνω τώρα. Χαίρετε!".  Η ανάρτησή του αυτή θεωρήθηκε ως προαναγγελία αποχώρησης από το Ποτάμι και ενδεχόμενης... σύμπραξης με τη ΝΔ.
https://twitter.com/grpsarianos/status/1008813066325241858
Πάντως, σε σχόλιο ακολούθου του στο twitter "καλωσόρισες στη δεξιά", ο Γρ. Ψαριανός απάντησε: "Δεν καταλαβες... η δεξια ειναι για τους δεξιους! εγω, τι σχεση εχω?".
Καλωσoρισες στη δεξιά φίλε Γρηγόρη! Γνωστό άλλωστε το ρητό: όποιος δεν ήταν αριστερός στα νιάτα του δεν είχε καρδιά, και όποιος δεν είναι δεξιός στην ωριμότητά του δεν έχει μυαλό! (Εγώ γεννήθηκα άκαρδος!)
δεν καταλαβες... η δεξια ειναι για τους δεξιους!
εγω, τι σχεση εχω? 🤣🤗
«Φιλοσοφικού περιεχομένου το tweet»
Λίγο αργότερα και μετά τη «σκόνη» που σηκώθηκε ο βουλευτής του Ποταμιού Γρηγόρης Ψαριανός, μιλώντας στον ρ/σ ΘΕΜΑ 104,6 είπε πως «είναι κυρίως φιλοσοφικού περιεχομένου το tweet, δεν έχει να κάνει με τον πολιτικό χάρτη των κομμάτων  και τις κομματικές μετακινήσεις και τέτοια που μου λένε θα πας στη δεξιά λέω η δεξιά είναι για τους δεξιούς, τελεία και μάλιστα μερικοί παραδοσιακοί δεξιοί είναι με το ΣΥΡΙΖΑ».
«Υπάρχει ένας οριζόντιος διαχωρισμός στις πολιτικές παρατάξεις και στα κόμματα στην Ελλάδα, ένα μεγάλο μέρος τους έχει κατεύθυνση προς τις Βρυξέλλες και μια άλλη υποδιαίρεση έχει κατεύθυνση προς το Χαλκούτσι, το Κατσαπλιαδιστάν, εγώ είμαι με τους πρώτους» σημείωσε ο κ. Ψαριανός και συνέχισε λέγοντας« πέρασα μια αριστερή παρένθεση μισού αιώνα την οποία παρένθεση κλείνω, εάν στην Ελλάδα υπήρχε ένα κόμμα φιλοευρωπαικό χωρίς αστερίσκους εγώ θα ήμουν εκεί».
«Είμαι στο Ποτάμι και παραμένω, αν το Ποτάμι θέλει να πάει προς το ΣΥΡΙΖΑ εμένα αυτό το σχέδιο δεν με περιλαμβάνει, όταν το Ποτάμι έχει τρυφερές σχέσεις με το ΣΥΡΙΖΑ εγώ είμαι απέναντι», αποσαφήνισε ο κ. Ψαριανός.

Χαρακτηρίζοντας λάθος επιλογή τη συμμετοχή του Ποταμιού στο ΚΙΝΑΛ ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος είναι ήδη εκτός ΚΙΝΑΛ και ερωτηθείς ποιοι είναι αυτοί που οδηγούν το Ποτάμι πιο κοντά στο ΣΥΡΙΖΑ δεν αναφέρθηκε σε ονόματα στελεχών του Ποταμιού ενώ τόνισε  ότι είναι υπέρ της λύσης του Μακεδονικού αλλά χαρακτήρισε όχι καλή τη συγκεκριμένη  συμφωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου