Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Γ. Μπουτάρης: Δεν με ενδιαφέρουν οι εκλογές - Μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου θα είμαι δήμαρχος

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κατά την ομιλία του για το θέμα της τροποποίησης και της αντικατάστασης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

O κ. Μπουτάρης τόνισε πως αυτή τη στιγμή δεν τον ενδιαφέρουν οι εκλογές, αλλά να δουλεύει σωστά ο δήμος, καθώς όπως είπε, τουλάχιστον μέχρι της 1η Σεπτεμβρίου θα είναι αυτός δήμαρχος.
“Δεν με ενδιαφέρουν οι εκλογές, υποχρέωση μου είναι να δουλεύει ο δήμος, μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου θα είμαι δήμαρχος. Δεν ξέρω ποιος θα είναι επόμενος δήμαρχος. Πάρα πολύ πιθανό να είμαι κι εγώ, αλλά με άλλες συνθήκες γιατί το εκλογικό σύστημα δημιουργεί αυτές τις νέες συνθήκες. Μέχρι τότε θα είμαι δήμαρχος και θα δουλεύω όπως ξέρω να δουλεύω”, είπε ο κ. Μπουτάρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου