Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Η δήλωση Κοτζιά μετά την παραίτηση: «Βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν ότι είμαι σπόρος»

Νίκος Κοτζιάς (Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)Σαφές μήνυμα προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στέλνει μέσω Twitter ο Νίκος Κοτζιάς.ε στίχο του Διονύσης Σαββόπουλου από το τραγούδι «Οι παλιοί μας φίλοι» αλλά και με απόσπασμα από ποίημα του Ντίνου Χριστιανόπουλου
ο παραιτηθείς υπουργός Εξωτερικών δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών.
«Έρχεται η στιγμή, λέει ο ποιητής, να αποφασίσεις με ποιούς θα πας και ποιούς θα αφήσεις. Ο ΠΘ και σειρά Υπουργών έκαναν στο χθεσινό ΥΣ τις επιλογές τους και εγώ κατόπιν τις δικές μου.  Είναι καλό να θυμούνται, όμως, τον στίχο: βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν ότι είμαι σπόρος», σημειώνει ο κ. Κοτζιάς.
Το «έρχεται η στιγμή για να αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις» του Διονύση Σαββόπουλου από το τραγούδι «Οι παλιοί μας φίλοι» που γράφτηκε το 1966, είναι σαφής αναφορά για την επιλογή του Αλέξη Τσίπρα -εκ του αποτελέσματος - να πάρει την θέση του Πάνου Καμμένου στην μεταξύ τους αντιπαράθεση.
Ο δεύτερος στίχος που επέλεξε «βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν ότι είμαι σπόρος» προέρχεται από το ποίημα του Ντίνου Χριστιανόπουλου «και τι δεν κάνατε για να με θάψετε / όμως ξεχάσατε πώς ήμουν σπόρος». Το μικρό αυτό δίστιχο ποίημα γραμμένο το 1978 και ενταγμένο στον κύκλο ποιημάτων «Το κορμί και το σαράκι».


 iefimerida.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου