Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Εύα Καϊλή: Θα εξετάσω όλα τα δεδομένα και θα αποφασίσω

Αποτέλεσμα εικόνας για Εύα Καϊλή:
Απάντηση στα σενάρια που τη θέλουν υποψήφια δήμαρχο Θεσσαλονίκης έδωσε σε δηλώσεις της στο kozani.tv η ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Εύα Καϊλή.

Η κα Καϊλή δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο αυτό, σημείωσε ωστόσο πως θα εξετάσει όλα τα δεδομένα προκειμένου να αποφασίσει.
"Είναι κάτι που προέκυψε πολύ ξαφνικά. Το έχω ακούσει αλλά ξέρετε ακούω πάρα πολλά πράγματα και πολλές φήμες έτσι κι αλλιώς αλλά δεν περίμενα ότι ο δήμαρχός μας δεν θα θέλει να είναι ξανά υποψήφιος καθώς είχε και έναν κόσμο που τον στήριζε.
Νομίζω τον πίεσαν αρκετά, και το έργο του, ειδικά στα οικονομικά του δήμου ήταν μεγάλο και σημαντικό, ίσως επικοινωνιακά ήταν πιο έντονος και σίγουρα σε δύο τρία πράγματα διαφωνούσαμε αλλά ήταν κεντρικής πολιτικής σκηνής και απλώς είχε ισχυρή γνώμη.
Οπότε ήταν κάτι που δεν το περίμενα. Θα το σκεφτώ, θα υπολογίσω τις εξελίξεις και τα νέα δεδομένα και θα δω αν μπορώ να είμαι και χρήσιμη γιατί δεν μου αρέσει να είμαι κάπου επειδή πρέπει να είμαι κάπου, ούτε από καραμπόλες, 
οπότε θα κοιτάξω αν μπορώ πραγματικά να προσφέρω αν μπορώ να βρω μια καλή ομάδα συνεργατών και αν έχει πιθανότητες.

Με το νέο εκλογικό σύστημα, που είναι απλή αναλογική, σημαίνει ότι είναι πολύ δύσκολο, αν δεν έχεις προετοιμαστεί σωστά, μπορεί να σαι ακόμα και σε ομηρία, δηλαδή σε μια θέση που έχεις μεγάλες ευθύνες αλλά δεν έχεις μεγάλες δυνατότητες" ανέφερε σε δήλωσή της για να σημειώσει πως θα εξετάσει όλα τα παραπάνω πριν λάβει την οριστική της απόφαση για το αν θα είναι τελικά ή όχι υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου