Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2035 με απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε υπέρ του τερματισμού της πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035 εντός της ΕΕ.

Η απαγόρευση αυτή δυστυχώς θα εφαρμοστεί και στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επηρεάζοντας και τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας. Με τη θετική ψήφο του, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έβαλε στο κάδρο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα δημοτικά οχήματα και τις εμπορευματικές μεταφορές.

Ωστόσο, η απαγόρευση δεν ισχύει για τα μεταχειρισμένα οχήματα. Αυτά θα μπορούν να διατίθενται στην αγορά, ακόμη και με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ύστερα από το 2035.

Από την άλλη πλευρά, πολλές πόλεις θα έχουν ήδη απαγορεύσει την πρόσβαση σε οχήματα ντίζελ πολύ πριν από το 2035 (2030 στην Αθήνα) και στη συνέχεια σε αυτά που λειτουργούν με βενζίνη.

Οπότε και ιδιαίτερα με το που θα ισχύσει η απαγόρευση πώλησης νέων θερμικών αυτοκινήτων, παρόλο που η κυκλοφορία των υφισταμένων δεν θα απαγορεύεται επίσημα, θα παρεμποδίζεται έντονα.

Προς το παρόν, η μόνη εναλλακτική που προσφέρεται στον καταναλωτή είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση ακριβή επιλογή, που από τα πρόσφατα διεθνή γεγονότα αναμένεται να επιβαρυνθεί κι άλλο. Χώρια που σε αρκετές χώρες από τις 27 της ΕΕ, περιλαμβανομένης και της δική μας, οι υποδομές είναι ακόμα ανεπαρκείς.

Να σημειώσουμε ότι στη χώρα μας αναλογεί ένας δημόσιος φορτιστής για κάθε 500 km, τη στιγμή που στην κορυφαία σε αυτόν τον τομέα Ολλανδία αναλογούν 237 δημόσιοι φορτιστές, σύμφωνα με έκθεση της ACEA τον Σεπτέμβριο του 2021.

Στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής στο Λουξεμβούργο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο των υπουργών Μεταφορών, αποφασίστηκε η επιτάχυνση της δημιουργίας επαρκούς υποδομής, με στόχο ένα δημόσιο τερματικό φόρτισης ανά 60 km στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο.









Πηγή: drive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου