Επιπρόσθετα, πολλές από τις δημοσκοπήσεις της προεκλογικής περιόδου εμφάνιζαν ως βέβαιους για την είσοδό τους στον δεύτερο γύρο τον κ. Χριστοδουλίδη αλλά και τον κ. Νεοφύτου, ο οποίος, ωστόσο, έμεινε εκτός μάχης.
Το πολυπληθές γαλάζιο επιτελείο, το οποίο εκπονεί την εκλογική στρατηγική, και αποτελείται από συνεργάτες του πρωθυπουργού, αλλά και εξειδικευμένους συμβούλους επικοινωνίας, με επικεφαλής τον κ. Σταν Γκρίμπεργκερ αλλά και ειδικές ομάδες που παρακολουθούν, αφουγκράζονται, «μετράνε» και διαμορφώνουν «κλίμα» στα social media, δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη.
Ηλεκτρονικές δημοσκοπήσεις και όχι τηλεφωνικές θέλει το Μαξίμου
Ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητη την αδυναμία των εταιρειών δημοσκοπήσεων να προβλέψουν, με σχετική, έστω, ακρίβεια, τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου των εκλογών μιας χώρας, που το εκλογικό της σώμα αποτελούν περίπου 400.000 ψηφοφόροι. Και φυσικά, οι λόγοι για τους οποίους δεν έπεσαν μέσα.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, καθ οδόν προς τις εκλογές, στις δημοσκοπήσεις που διενεργούνται για λογαριασμό της κυβερνητικής πλειοψηφίας, οι ειδικοί στις έρευνες ζητούν από τις εταιρείες τη διεξαγωγή τους με ηλεκτρονικό τρόπο, καθώς οι τηλεφωνικές έρευνες, παρουσιάζουν σημαντικό ποσοστό λανθασμένων εκτιμήσεων, αλλά και όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα. Το τελευταίο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς, υπάρχουν εκλογικές κατηγορίες στις οποίες η ΝΔ έχει πλεονέκτημα ( πχ συνταξιούχοι ) και άλλες, στις οποίες εμφανίζει σημαντικό υστέρημα από τον ΣΥΡΙΖΑ ( πχ νέοι), οπότε καθ οδόν προς τις κάλπες, θέλει να σφυγμομετρήσει πως «περνούν» τα μέτρα που υλοποιεί και εξαγγέλει σε κάθε κοινό.
Επίσης, ιδιαίτερο βάρος δίνει το εκλογικό επιτελείο και στα επιμέρους στοιχεία των δημοσκοπήσεων, από τα οποία, είναι δυνατό να εξαχθούν με σχετική ασφάλεια, προβλέψεις για τη δυναμική του πρώτου αλλά και του δεύτερου γύρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου