Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Λευτέρης Καρχιμάκης : Θα είμαστε πάντα μαζί στους αγώνες για την δημοκρατία και την πρόοδο!


Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με την ψήφο σας, τιμήσατε το υπέροχο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής στις ευρωεκλογές. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους συνολικά και τον καθένας σας ξεχωριστά, για τον σταυρό προτίμησης στο πρόσωπο μου.


Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα εκείνους που αγωνίστηκαν μαζί μου, τις νέες, τους νέους, τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ σε όλη την Ελλάδα, τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ του νομού μου, που δίνουν καθημερινά την μάχη της "Αλλαγής" αλλά και τους συναγωνιστές του πατέρα μου Μιχάλη Καρχιμάκη που για χρόνια εργάστηκαν και προσέφεραν για την πρόοδο του τόπου μας.

Πλέον τούτων, τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν την συγκίνηση που νιώθω για τον τόπο μου. Το Λασίθι της Δημοκρατίας, το Λασίθι των αγώνων έδωσε ξανά την 1η θέση στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ένα μήνυμα για την αλλαγή κυβερνητικής πολιτικής που σύντομα θα είναι το αίτημα του λαού σε όλη τη χώρα.

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την ψυχή μου κάθε πολίτη του Λασιθίου που με τίμησε με την ψήφο του, στην πρώτη μου εκλογική μάχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου