Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Όταν ο Γιώργος συνάντησε την 'Ανγκελα - ΦΩΤΟ



Ο Γιώργος και η 'Ανγκελα είδαν ο ένας τον άλλο τελευταία φορά μέσα από μια ψυχρή οθόνη. Σήμερα, ήρθαν πιο κοντά το πρωί στην συγκέντρωση των γερμανών βιομηχάνων στο Βερολίνο, ενώ το βράδυ θα έρθουν ακόμα πιο κοντά αφού η Ανγκελα τον έχει προσκαλέσει για δείπνο...


¨Καλά σε βλέπω! Λίγο σπασμένο! Εμ τόσες έννοιες πως να τις αντέξεις;"¨Καλά σε βλέπω! Λίγο σπασμένο! Εμ τόσες έννοιες πως να τις αντέξεις;"

"Εσύ πάλι Ανγκελα μου είσαι στις ομορφιές σου!" - "Το αίμα Γιώργο μου. Το αίμα!""Εσύ πάλι Ανγκελα μου είσαι στις ομορφιές σου!" - "Το αίμα Γιώργο μου. Το αίμα!"

"Και τους είπα: Δεν θα σας βάλω άλλους φόρους! Δεν θα σας κόψω άλλο τους μισθούς!""Και τους είπα: Δεν θα σας βάλω άλλους φόρους! Δεν θα σας κόψω άλλο τους μισθούς!"

"Πες τα πιο σιγά μην ακούσει ο Μιχάλης!""Πες τα πιο σιγά μην ακούσει ο Μιχάλης!"

"Τώρα είναι ευκαιρία που φοράει τ' ακουστικά! Του είπα οτι θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για την Ελλάδα. Κι εκείνος με πίστεψε!""Τώρα είναι ευκαιρία που φοράει τ' ακουστικά! Του είπα οτι θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για την Ελλάδα. Κι εκείνος με πίστεψε..."

newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου