Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Συνέντευξη σοκ του Νότη Σφακιανάκη - Τι λέει για Παπαδήμο, Διαμαντοπούλου

Συνέντευξη σοκ του Νότη Σφακιανάκη - Τι λέει για Παπαδήμο, Διαμαντοπούλου
Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο
σάιτ tralala.gr Κάποια στιγμή των ρωτούν οι δημοσιογράφοι Θάνος Κωτσιόπουλος - Σοφία Μπεκιάρη και Ριάνα Κουράκου για τον Λευτέρη Πανατζή την Άντζελα Δημητρίου,Ρουβά κλπ. Και εκείνος απαντά:

Αυτοί οι άνθρωποι είναι κατά πολύ λιγότερο επιβλαβείς

εδώ έχετε συντηρήσει Καραμαν-άληδες και Παπανδρέου χρόνια και ζαμάνια, όλα αυτά τα κοπρόσκυλα, να πούμε, τα οποία σας έχουν καταστρέψει τη ζωή και μου λες τώρα για τον Πανταζή και το Ρουβά; Εδώ υπάρχει η Διαμαντοπούλου η οποία είναι υπουργός Παιδείας, υπάρχει ο Καραμαν – αλή ο οποίος γύρισε την πλάτη μετά από 5,5 χρόνια κι έφυγε χωρίς να του ζητήσει κανένας το λόγο, να του πει «υπάλληλε για κάτσε εδώ και
λογοδότησε». Υπάρχουν τόσα πράγματα τα οποία συμβαίνουν που είναι άκρως σημαντικά για τις ζωές μας και τις δικές μας και των επομένων γενιών και εμείς δεν αντιδρούμε.
Εδώ ψήφιζε η μάνα μου η οποία δεν έπρεπε να βγαίνει απ' το σπίτι και να στρίβει δεξιά διότι είναι άπορη -αν δεν υπήρχα εγώ και αν δεν ήμουν αυτό που είμαι θα είχε πεθάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Εκείνη λοιπόν έχει στα εικονίσματα τη Ντόρα και όταν της κάνω πλάκα και παίρνω τη φωτογραφία να τη σκίσω κοντεύει να πάθει εγκεφαλικό. Πολλοί άνθρωποι όπως και η μητέρα μου έχουν το δικαίωμα της ψήφου που ορίζει τη ζωή και των υπολοίπων, ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε να ψηφίζουν. Δηλαδή εμένα τη δική μου τη ζωή την έχετε ορίσει εσείς που μέχρι τώρα ψηφίζατε Παπανδρέου, Καραμαν – αλή και όλα αυτά τα αποβράσματα τα οποία σας κορόιδευαν τόσα χρόνια! Μιλάμε για αισχρή κοροϊδία με χυδαίο τρόπο, όλοι αυτοί είναι αναίσχυντοι και μου λες εσύ για τους τραγουδιστές που τους χτίζουν την καριέρα και διατηρούνται μέσα στο χρόνο; Αφού ξεγελιέστε τόσο εύκολα από ανθρώπους που είναι τόσο κακοί ηθοποιοί, δεν θα ξεγελαστείτε από κάποιον που έχει και μια καλλιτεχνική υπόσταση;
notis_sfakianakis_interview_9
(...) και συνέχισε ο Νότης:
Πέρασαν από την πατρίδα άνθρωποι οι οποίοι ήταν άκρως ακατάλληλοι, άνθρωποι οι οποίοι κυριολεκτικά πρόδιδαν. Έχει περάσει από Πρόεδρος Δημοκρατίας άνθρωπος με την επωνυμία Τσάτσος (απ' όσο ξέρουμε Τσάτσος σημαίνει «ρουφιάνος»), έχει περάσει ένας Καραμαν – αλή, πέρασε και δεύτερος Καραμαλ – αλή, έχει περάσει ένας Γέρος της Δημοκρατίας, ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο οποίος ήταν ο μέγιστος κουμουνιστοφάγος, πέρασε και ο γιός του για τον οποίο ο ίδιος έλεγε «Εάν ποτέ ο γιός μου κυβερνήσει την Ελλάδα θα την καταστρέψει». Ο γιός του ο Αντρέας τα ξεφτίλισε όλα και ήρθε και ο εγγονός του ο Γιωργάκης και έβαλε την σφραγίδα στην καταστροφή. Θυμάμαι πριν από δύο χρόνια που έκανα μια συνέντευξη με τον Καραμέρο και τον Χαριτάτο και τους έλεγα ότι ο Γεώργιος Παπανδρέου είναι ο δούρειος ίππος της Ευρώπης!
«Στις μέρες μας πλέον χτίζονται καριέρες στην κυριολεξία. Υπάρχουν άνθρωποι που αποκαλούνται image makers, δηλαδή υπεύθυνοι να φτιάχνουν την εικόνα κάποιου άνθρωπου.»
Αν δεν ήταν ο Παπανδρέου σ' αυτή τη θέση και ήταν κάποιος άλλος που είναι στη βουλή τι διαφορετικό θα γινόταν; Γιατί παρατηρώ ότι τώρα που ανέλαβε καινούριος πρωθυπουργός όλοι νομίζουν πως «ηρεμήσαμε» κάπως.
Ο καινούριος πρωθυπουργός ήταν διοικητής της Τραπέζης Ελλάδος καθώς επίσης στέλεχος της Ευρωπαϊκής Τραπέζης, μιλάμε λοιπόν για το απόλυτα δικό τους άτομο. Είναι αυτός που έστησε όλο το κόλπο και τώρα είναι πρωθυπουργός! Μην ξεχνάς ότι ήταν και σύμβουλος του Σημίτη και τα δύο τελευταία χρόνια σύμβουλος του Παπανδρέου. Παιδιά ξυπνάτε! Τι θα πρέπει να γίνει λοιπόν για να πάρουμε χαμπάρι ότι κάποιοι μας κοροϊδεύουν; Δεν είναι απλή κοροϊδία, σου παίρνουν την πατρίδα. Υποθήκη δεν υπάρχει πια, δεν ανήκει στους Έλληνες η Ελλάδα όταν φωνάζουν συνέχεια για ιδιωτικοποίηση δημοσίας περιουσίας, αυτών που εμείς φτιάξαμε με τα χέρια μας! Τι λες ρε μαλ@@α;;; Αλλά δεν φταις εσύ, εμείς φταίμε που στο επιτρέπουμε. Εσύ είσαι τομάρι, ελεεινός, δοσίλογος, εμείς όμως είμαστε μαλ@@ες αφού αυτή τη στιγμή επιτρέπουμε να κυβερνάει κάποιος που δεν έχει εκλεγεί. Ποιος λαός τον ψήφισε αυτόν;

Πως γίνετε όμως από όταν ανακοινώθηκε το όνομα του νέου πρωθυπουργού όλος ο κόσμος να βλέπει πιο θετικά τα πράγματα;
Γιατί δεν βλέπει ο κόσμος! Δεν δίνει σημασία στον άλλο τον τύπο, τον χοντρό, τον συνταγματολόγο, ο οποίος μάλιστα ενώ έχει περάσει πολλά άρθρα σο υπάρχον Σύνταγμα, τώρα θεσπίζει άκρως αντιλαϊκούς, φασιστικούς νόμους και καλό θα ήταν να του αλλάξουν τον τίτλο και να αναφέρονται στον αντι-συνταγματολόγο. Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα έχει φασισμό, εδώ και αρκετά χρόνια έχει βέβαια αλλά ειδικά τα δύο τελευταία είναι άκρατος φασισμός. Οι συνταγματάρχες της επταετίας μπροστά σ' αυτούς ήταν Άγγελοι και επί της ουσίας είχαν βάλει και μια τάξη, διότι μέσα στην τρέλα του στρατιωτικού που σπουδάζει τον πόλεμο, είχαν δημιουργήσει και κάποιες προϋποθέσεις ώστε να πηγαίνει καλά το μαγαζί, να μην έχουμε φουρτούνες συνέχεια ενώ οι άλλοι το ρίξανε στη φουρτούνα σκόπιμα. Ο Κωτσο- Καραμαν – αλής είπε ευθαρσώς όταν επέστρεψε ως σωτήρας πλέον από το Παρίσι που το είχε σκάσει: «θα σας ρίξω στα βαθιά και θα μάθετε κολύμπι». Όποιοι μιλούν πολύ, κάνουν λίγα, και όσοι μιλούν λίγο, κάνουν πράξεις. Άρα ο συγκεκριμένος αντι-συνταγματολόγος ανήκει στην πρώτη κατηγορία.
Υπάρχουν κάποιοι που μετά από συνέντευξη σας που άκουσαν στο Mega αποφάσισαν ότι δεν πρέπει να πληρωθεί το ρεύμα.
Μα δεν πρέπει να πληρώσεις κάτι που δεν οφείλεις! Η άλλη όμως η κυρία που μιλάγαμε επέμενε για το αντίθετο και ενώ της έλεγα «αυτό που κάνεις είναι προπαγάνδα»... Μου απαντούσε «εμείς που έχουμε δεν πρέπει να πληρώσουμε; ο κόσμος πως θα την βγάλει;» Και εγώ να της εξηγώ «Μα εμείς που έχουμε δεν πρέπει να πληρώσουμε για να δώσουμε το παράδειγμα στους ανθρώπους που δεν έχουν να τα δώσουν... Δεν πρέπει παιδάκι μου εσύ που έχεις τα χρήματα να πας να τα πληρώσεις για να δώσεις το σωστό παράδειγμα. Αντιστάσου εσύ για να μπορέσει ο κόσμος να πάρει δύναμη!». Και εκείνη να συνεχίζει τα δικά της «Μα όχι θα μας κόψουν το ρεύμα». «Πως θα σου κόψουν το ρεύμα για κάτι που δεν οφείλεις κορίτσι μου γλυκό;» να απαντώ! Δεν το οφείλουμε, δεν το χρωστάμε, αντισυνταγματικά είναι αυτά, φασιστικά!

notis_sfakianakis_interview_10
(...)Τώρα πλέον δεν έχουμε καν γλώσσα, φτάσαμε στη μόδα του greeklish.
Αυτό είναι ένα βήμα πριν το τελικό στάδιο. Το τελικό στάδιο είναι κάπως έτσι: αύριο ανοίγεις την τηλεόραση σου και έχω βγει εγώ ο παγκόσμιος μάγκας και λέω «παιδιά ότι ξέρατε ξεχάστε το, από δω και στο εξής ισχύει αυτό, αυτό κι αυτό. Και όποιος δεν είναι μέσα σε αυτά τα τρία και ανήκει σε κάτι διαφορετικό δεν θα έχει αύριο»! Ήδη τώρα βλέπουμε πως προσπαθούν να καταστρέψουν το ευρωπαϊκό νόμισμα και γενικότερα τα νομίσματα που υπάρχουν δηλαδή, στη συνέχεια να δημιουργηθεί ένα νέο παγκόσμιο νόμισμα, να φύγει κι αυτό και να ακολουθήσει το μικροτσίπ ή μέσω της ίριδας του ματιού θα γίνονται όλες οι συναλλαγές. Και όταν γίνει αυτό, πολύ σύντομα, αύριο δηλαδή, θα πηγαίνεις στη τράπεζα να πάρεις τα χρήματά σου και επειδή φάνηκες λίγο αντικαθεστωτικός στους κομματάρχ-ι-δες θα διαγράφεσαι αμέσως, άρα δεν θα υπάρχεις. Είναι ζόρικο αυτό που έρχεται, θύμιζε κάποτε επιστημονική φαντασία, τώρα είναι η πραγματικότητα!
Η εκκλησία τι ρόλο έχει παίξει σε όλη αυτή τη σύγχυση που επικρατεί;
Μιλάς για το τώρα; Γιατί έχει παίξει μεγάλο ρόλο εδώ και 2000 χρόνια: τα έχει γ@@@@@ι όλα! Είναι αυτή που έκανε τους Έλληνες Χριστιανούς, που έκανε τους ανθρώπους πρόβατα, είναι τα μεγάλα κόμματα του παρελθόντος. Τώρα βέβαια τα μεγάλα κόμματα είναι άλλα, που όμως έχουν από πίσω τους την εκκλησία, συμπαραστάτη. Επί τουρκοκρατίας η εκκλησία αρωγός της καταστάσεως ήταν, κράτησε το λαό σε ύπνωση. Το παραμύθι περί «Αγίας Λαύρας» και «Παλαιών Πατρών Γερμανού» είναι δήθεν.
.
Έχει τύχει ποτέ να μετανιώσετε για κάτι που έχετε πει ή έχετε εκφράσει είτε απέναντι σε συνάδελφο είτε απέναντι σε οτιδήποτε;
Είναι ελάχιστες οι φορές που λέω «εκείνο το σημείο θα μπορούσα να το πω λίγο πιο ήπια». Από την άλλη όμως εδώ το λες φωναχτά και δεν πιάνει τόπο, άμα το λέμε όλοι πιο ήπια θα μας γα@@@@@ν για πλάκα!!! Εγώ είμαι πολύ θυμωμένος, είναι εξοργισμένος, δεν κοιμάμαι διότι σκέπτομαι. Όχι τα δικά μου, γιατί εγώ μια χαρά είμαι, όλα στη θέση τους τακτοποιημένα, έχω την οικογένεια μου, οικονομική ευχέρεια, αγάπη από τον κόσμο, κάνω τις εμφανίσεις μου, λογικά λοιπόν έπρεπε να είμαι ευτυχισμένος κι όμως είμαι δυστυχής. Δεν μπορώ να είμαι ευτυχής αν εσύ δεν είσαι. Η εφήμερη ευτυχία δεν μου αρκεί. Δεν θέλω να νιώθω πως όσο είμαστε εδώ μέσα και διασκεδάζουμε είμαστε καλά και μόλις κάποιοι φτάσουν σπίτια τους να πουν «αν και περάσαμε καλά δώσαμε 170€ ρε γαμώτο »! Αυτό το πράγμα εγώ το νιώθω, οι κεραίες είναι σηκωμένες και εισπράττουν συνέχεια μηνύματα. Αυτό θα πει καλλιτέχνης άλλωστε!!! Στο τραγούδι «Καλλιτέχνης» από πέρυσι όταν το τραγουδάω έχω αλλάξει τον στίχο και λέω: «με φόντο το μνημείο που σβήνουνε στις δύο γιατί χαλάει τη πιάτσα η τέχνη των Θεών, κλείνουν τον διακόπτη μας τους θυμίζω ότι μόλις ανάβει ο ήλιος λάμπει ο Παρθενών. Γνώση, αλήθεια μπορεί να μας πάει πάλι εκεί που είχαν φτάσει εκείνοι, μας χαρίσανε φως και όταν σβήνει ο ναός έχουμε όλοι ευθύνη». Και συνεχίζει: «όταν χειροκροτάνε αυτοί που με κοιτάνε πολύ με κολακεύει, από αγάπη θα 'ναι, από παιδί μαθαίνω του τραγουδιού τη τέχνη και ίσως κάποια μέρα με πούν καλλιτέχνη»! Έτσι αισθάνομαι, αυτό είμαι, όλο αυτό είναι πόνος, είναι επώδυνο να σκέφτεσαι έτσι!
notis_sfakianakis_interview_6
Γιατί δεν ασχολείστε με την πολιτική με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει η επιλογή να ψηφίσω το Νότη Σφακιανάκη εφόσον με αντιπροσωπεύουν οι απόψεις του;
Για να σου κάνω τι εγώ που δεν κοιμάμαι, που δεν έχω τις οργανικές δυνάμεις, που δεν μπορώ να ανταπεξέλθω, που δεν έχω τις γνώσεις, που δεν είμαι ο κατάλληλος, που δεν είμαι σωτήρας, που σου φωνάζει «μην περιμένετε σωτήρες γιατί δεν υπάρχουν. Σώστε τον εαυτό σας και αλλήλους!» Και για να σώσεις τον εαυτό σου θα πρέπει να μου απαγορέψεις να σου δημιουργώ πρόβλημα στη σωτηρία. Αφού εσύ από μόνη σου μου επιτρέπεις να σου δημιουργώ πρόβλημα, ποιόν σωτήρα ψάχνεις; Αφού επιτρέπεις στον οποιοδήποτε «κύριο» να είναι πρωθυπουργός σου και του έδωσες τεράστια δύναμη πώς να τον αντιμετωπίσω, θα με αφανίσει! Εμπάργκο! Πας να μιλήσεις και δεν σ' αφήνουν γιατί θα πεις αυτά που δεν τους συμφέρουν. Ο Μπόμπολας έχει τηλεοπτικό σταθμό, ραδιοφωνικό σταθμό, εφημερίδα, εταιρεία δημοσίων έργων. Οι Αλαφούζοι τα ίδια, ο Κυριακού επίσης. Που να τα πεις αυτά λοιπόν; Προσπαθείς να μπαίνεις και να τους τα λες μέσα στο ίδιο τους το μαγαζί, μπαίνεις και τους χτυπάς εκ των έσω... Τα media είναι παντού!!!

(...)Υπάρχει άραγε καλλιτέχνης που προκαλεί το θαυμασμό του Νότη Σφακιανάκη;
Έχω αγαπήσει πάρα πολύ τη φωνή της Ελλάδας, τη Χαρούλα Αλεξίου, όχι σε όλα τα πράγματα που έχει κάνει αλλά στα περισσότερα. Νομίζω είναι η μεγαλύτερη των τραγουδιστριών. Εεπίσης αυτός που έκανε τα πιο μεγάλα πράγματα, ο αντίστοιχος σε αντρική φιγούρα δηλαδή, ήταν ο Γιώργος Νταλάρας, που δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο ήταν ειλικρινή όλα αυτά. Τα μέγιστα όμως κατ' εμέ τα πρόσφερε ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης διότι μ' αυτή την απόλυτα απέριττη φωνή σε συνδυασμό με τα τραγούδια του Θεοδωράκη δημιούργησε προϋποθέσεις σε έναν λαό να επαναστατήσει. Καθώς επίσης ο Στράτος Διονυσίου, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Μανώλης Μητσιάς, ο Γαβαλάς και αρκετοί άλλοι είναι κάποιοι που εκτιμώ και θαυμάζω.
Συνέντευξη: Θάνος Κωτσιόπουλος - Σοφία Μπεκιάρη (Ριάνα Κουράκου)
Φωτογραφίες: Αρετή Σταυροπούλου
blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου