Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Γκλέτσος: Αν ήμουν εγώ στο στούντιο, κάποιος δεν θα έβγαινε ζωντανός


Γκλέτσος: Αν ήμουν εγώ στο στούντιο, κάποιος δεν θα έβγαινε ζωντανός
«Μου προκάλεσε θλίψη. Αυτός ο ακατανόμαστος θέλει πρώτα αστυνομία για να τον συλλάβει και έπειτα ψυχιατρείο. Μια πρόχειρη ψυχιατρική εκτίμηση είναι διπολική διαταραχή αίσχιστης μορφής. Να μπει μέσα να νοσηλευτεί, να πάρει φάρμακα να δικαστεί» δήλωσε ο δήμαρχος Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος, σχολίαζοντας την επίθεση του Η. Κασιδιάρη στην Λ. Κανέλλη στο στούντιο του Ant1.

«Δεν μπορεί να δέρνει κόσμο και μάλιστα γυναίκες. Δεν είναι θέμα Χρυσής Αυγής, δεξιά, αριστερά... Μην το πάμε εκεί πέρα παιδιά, μην γίνει εμφύλιος πόλεμος λόγω αυτού του βλάκα. Προς Θεού», συνέχισε ο κ. Γκλέστσος και συμπλήρωσε: «Αν ήμουν εγώ εκεί κάποιος δεν θα έβγαινε ζωντανός».
Παρ' όλα αυτά, συνέστησε να πέσουν οι τόνοι.


ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου