Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Προφυλάκιση 29 ατόμων ζητά ο εισαγγελέας για τον δρόμο Θεσσαλονίκης – Ωραιοκάστρου

Να συλληφθούν και να προφυλακιστούν ζητά με πρότασή του ο εισαγγελέας Θεσσαλονίκης συνολικά 29 άτομα για υπόθεση που αφορά υπερβάσεις στο έργο κατασκευής του δρόμου Θεσσαλονίκης - Ωραιοκάστρου. Μεταξύ των 29 ο Δ. Ψωμιάδης και ο πρώην νομάρχης, Κώστας Παπαδόπουλος
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Αγγελιοφόρου» πέρα από τον Διονύση Ψωμιάδη και τον Κώστα Παπαδόπουλο, ο εισαγγελέας κατηγορεί ακόμη τον Γιώργο Τσαμασλή, τον Λευτέρη Τζιόλα, τον Ιωάννη Λεμπετλή και άλλα άτομα που διετέλεσαν νομαρχιακοί σύμβουλοι, καθώς και υπάλληλοι. Οι εμπλεκόμενοι είχαν απολογηθεί στον ανακριτή και αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους και καταβάλλοντας χρηματικές εγγυήσεις που δεν ξεπέρασαν τις 5.000 ευρώ. Το αδίκημα που αντιμετωπίζουν είναι απιστία με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου 1608/1950 περί καταχραστών του Δημοσίου, σύμφωνα με τον οποίο προβλέπεται ακόμη και η ποινή της ισόβιας κάθειρξης.
Όπως αναφέρει ο «Αγγελιοφόρος» η πρόταση υποβλήθηκε από τον αντιεισαγγελέα Εφετών, Αλέξανδρο Κωνσταντίνου, στο Συμβούλιο Εφετών, τα μέλη του οποίου θα αποφασίσουν τελικά αν θα γίνει δεκτή. Ο εισαγγελέας στην πρότασή του κάνει λόγο για «αμετανόητη στάση μη εμφαίνουσας μεταμέλειας», επισημαίνοντας ότι η ποινική συμπεριφορά των 29 εμπλεκομένων στην υπόθεση «αξιολογήθηκε ανεξάρτητα του βαθμού συμμετοχής του καθενός».
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη πως η υπόθεση παραπέμφθηκε στη Δικαιοσύνη ύστερα από καταγγελία υπαλλήλου και ακολούθησε έρευνα των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, στα πορίσματα των οποίων στηρίζεται η ογκώδης δικογραφία. Οι κατηγορίες που αποδόθηκαν αφορούν την υπέρβαση του κόστους κατασκευής που έγινε για το έργο της οδού Ωραιοκάστρου, κατά την περίοδο 1997 - 2007. Σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση που υποβλήθηκε στο δικαστικό συμβούλιο, η υπέρβαση του κόστους έφτασε το ποσό των 515.000 ευρώ, ενώ υπογραμμίζεται ότι η νομαρχία Θεσσαλονίκης ζημιώθηκε με περίπου 300.000 ευρώ.
Επίσης, στο ρεπορτάζ του «Αγγελιοφόρου» αναφέρεται ακόμη πως για το θέμα των μελετών, οι εισηγήσεις αφορούσαν τη σύνδεση του δρόμου με την Εγνατία οδό, το έργο χαρακτηρίστηκε «κατεπείγον» και έτσι ανατέθηκαν οι μελέτες, ωστόσο η σύνδεση αυτή δεν έγινε ποτέ, όπως σημειώνεται.
Πληροφορίες: agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου