Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Συλλυπητήρια βουλευτών για το θάνατο του Λεωνίδα Τζανή


Συλλυπητήρια βουλευτών για το θάνατο του Λεωνίδα Τζανή
Τα θερμά συλλυπητήριά τους για το θάνατο του πρώην υφυπουργού και βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Λεωνίδα Τζανή, εξέφρασαν, από το βήμα της Βουλής, τόσο ο υφυπουργός Οικονομικών, Γιώργος Μαυραγάνης, όσο και ο αντιπρόεδρος του Σώματος, Γιάννης Τραγάκης, καθώς και βουλευτές.
Παράλληλα, επεσήμαναν τους κινδύνους που υπάρχουν και τις επιπτώσεις που δημιουργούνται όταν έρχονται στο φως της δημοσιότητας ονόματα πολιτικών που ελέγχονται για υποθέσεις τους, πριν να έχει ακόμα ολοκληρωθεί η έρευνα.


«Οφείλω και εγώ, διερμηνεύοντας τα αισθήματα πιστεύω και όλων των συναδέλφων μου, να στείλουμε τα θερμά συλλυπητήρια μας στην οικογένεια του. Ο βουλευτής απέδειξε ότι οι Έλληνες πολιτικοί έχουν φιλότιμο», σημείωσε, από την πλευρά του, ο Α' αντιπρόεδρος της Βουλής Γιάννης Τραγάκης.

«Σαν άνθρωπος είμαι βαθύτατα συγκινημένος από τη πράξη του συνανθρώπου μου. Τα βαθιά συλλυπητήριά μου στην οικογένεια του. Έχω πει από αυτή την αίθουσα ότι, όταν κάποιος ερευνάται είναι αθώος μέχρι να αποδειχθεί η ενοχή του», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.

«Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του πρώην συναδέλφου μου και ας γίνει για όλους, αυτός το παράδειγμα -που είναι ένα από τα πολλά θύματα- ότι πριν υπάρξει οποιαδήποτε τεκμηρίωση να μην κατηγορείται κάποιος. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί», υπογράμμισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Κουρουπλής.

ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου