Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Λοβέρδος: Δεν επεδίωκα διαγραφή


Λοβέρδος: Δεν επεδίωκα διαγραφή
Ο ανεξάρτητος βουλευτής και εκ των ιδρυτών της ΡΙ.Κ.Σ.ΣΥ. αναφέρθηκε στη διαγραφή του από το ΠΑΣΟΚ. Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο Ανδρέας Λοβέρδος είπε:«Δεν επεδίωκα διαγραφή. Επεδίωκα και επιδιώκω, γιατί όλα αυτά έχουν περάσει στο παρελθόν, όσο κι αν μου φαίνεται η επόμενη ημέρα κάπως παράξενη καθώς δεν έχει περάσει και πολύς χρόνος, ενώ έχουν περάσει 20 χρόνια που έχω συνδέσει τη ζωή μου όχι απλώς το όνομά μου με το ΠΑΣΟΚ. Δική μου επιδίωξη είναι να μιλήσουμε στο 100% του ελληνικού λαού. Δεν επεδίωκα τη διαγραφή μου. Επεδίωκα να επικοινωνήσουμε με το 100% του ελληνικού λαού».

Και πρόσθεσε: «Εκανα αυτές τις προτάσεις για κάτι τελείως ανοικτό ως επόμενη εσωκομματική διαδικασία, δηλαδή ένα συνέδριο όχι μονοκομματικό, αλλά ανοιχτό σε ότι κινείται στο χώρο της σοσιαλδημοκρατίας και της κεντροαριστεράς. Απορρίφθηκαν όλες μου οι προτάσεις. Δεν είμαι γραφειοκράτης, δεν είμαι υπάλληλος, έχω αντίληψη ότι το να προπηλακίζεσαι σήμερα, γιατί εμείς προπηλακιζόμαστε ακόμη, σου επιτρέπει να μείνεις στην πολιτική όταν αυτή κάνει νόημα. Οταν δεν πιστεύεις και ταυτοχρόνως είσαι τόσο πολύ στριμωγμένος από την πλευρά του κόσμου που διαμαρτύρεται πρέπει να κάνεις αυτό που πιστεύεις. Πρέπει να κάνεις ό,τι η συνείδησή σου υπαγορεύει».

Σε ερώτηση σχετικά με το αν το ενδεχόμενο συμμετοχής του στην κυβέρνηση που σχηματίστηκε τον περασμένο Ιούνιο θα άλλαζε τα δεδομένα ο ανεξάρτητος βουλευτής είπε: «Τα προσωπικά χτυπήματα τα περιμένει κανείς. Ειδικά όταν κάνει μια τόσο ριζοσπαστική ενέργεια η οποία κατά τη γνώμη μου είναι βέβαια συνδυασμένη απολύτως με τις ανάγκες των καιρών. Περιμένω τα χτυπήματα, δεν με αιφνιδιάσαν καθόλου. Ωστόσο, καμιά φορά πρέπει κι αυτοί που τα ορθώνουν να έχουν επίγνωση της σοβαρότητάς τους».



real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου