Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Στέλιος Ρόκκος: Όλες οι γυναίκες με διώχνουν, εγώ δεν έχω διώξει καμία!

Τον Στέλιο Ρόκκο υποδέχτηκε στο χθεσινό ΒΡΑΔΥ ο Πέτρος Κωστόπουλος, που του μίλησε για τα λάθη του
με τις γυναίκες αλλά και τα παράπονα που έχει με τις δισκογραφικές εταιρίες.
«Κάνω πολλά λάθη. Είναι πολύ όμορφες ρε γαμώτο», δήλωσε ο Στέλιος Ρόκκος ενώ μίλησε και για το πώς αντιδρά στον έρωτα. «Δεν μπορώ να δείξω κάτι που δεν είμαι. Όταν είμαι
ερωτευμένος φαίνεται και όταν δεν είμαι πάλι φαίνεται. Αν δεν υπάρχει έρωτας δεν μπορώ να μείνω. Πρέπει να υπάρχει αυτή η φλόγα».
Εκτός από τις σχέσεις ο Στέλιος Ρόκκος αναφέρθηκε για τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισαν για χρόνια οι δισκογραφικές, επισημαίνοντας ότι ποτέ δεν τον κατάλαβαν. «Αν δεν υπήρχε το YouTube δεν θα ήξερα και εγώ τι θα έκανα. Με είχαν κλεισμένο στο συρτάρι για περίπου έξι χρόνια».
Για το διάστημα που χάθηκε από τα φώτα της δημοσιότητας, είπε πως εκείνα τα χρόνια υπήρξαν τα ωραιότερα της ζωής του. «Θα μπορούσαν τότε να παιζόντουσαν τα τραγούδια που παίζονται τώρα. Εγώ επέλεξα να φύγω από την δημοσιότητα. Μπορεί να ήταν too much αυτό για μένα. Το μόνο που ξέρω καλά είναι να ασχολούμαι με την μουσική».
thestival
tak_ant101451

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου