Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Πώς πείστηκε ο Γκαρσία

 
Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις της διοίκησης και του τεχνικού επιτελείου του ΠΑΟΚ με τον Πάμπλο Γκαρσία τελικά ο Ουρουγουανός χαφ θα παραμείνει στην ομάδα. Το προσωπικό πρόβλημα του 36χρονου παίκτη με τον Γιώργο Δώνη ήταν η διαχείριση της επιστροφής του στην ενεργό δράση και ήταν αποφασισμένος να αποχωρήσει από τον «Δικέφαλο του Βορρά».
Ωστόσο, μετά από δύο συναντήσεις που είχε με τον Ζήση Βρύζα και τους Τσιστιακόφ, Δώνη, Γεωργιάδη, Καγιόγλου και Γιαννόπουλο στη τρίτη πείστηκε να μην λυθεί το συμβόλαιό του.

Ο Γκαρσία συναντήθηκε χθες το πρωί (γύρω στις δέκα) με τον Βρύζα, ο οποίος είχε λάβει γνώση του θέματος και αναγνωρίζοντας τι σημαίνει για τους οπαδούς ο συγκεκριμένος παίκτης.
Στην πρώτη δίωρη συνάντηση, ο Βρύζας προσπαθούσε να ηρεμήσει τον παίκτη, όμως εκείνος με πολύ μεγάλη ψυχραιμία του εξήγησε πως έχει αποφασίσει να λύσει τη συνεργασία του με τον «Δικέφαλο».
«Εχω περάσει και εγώ ανάλογα προβλήματα. Κάνε μία προσπάθεια, να ξεπεράσουμε όλοι μαζί την κρίση», του έλεγε ως πρώην ποδοσφαιριστής ο πρόεδρος της, αλλά ο Γκαρσία εμφανιζόταν αμετάπειστος: «Εχω ένα βάρος μέσα μου. Δεν είμαι καλά. Δεν είμαι ευτυχισμένος. Εχω μία πέτρα στο στήθος και θέλω να την πετάξω από πάνω μου».
Μετά από λίγες ώρες οι δύο πλευρές συναντήθηκαν ξανά και, παρουσία του Τσιστιακόφ αυτή τη φορά, έγινε προσπάθεια να αλλάξει απόφαση ο 36χρονος παίκτης και να επιστρέψει στις υποχρεώσεις του ΠΑΟΚ.
Το απόγευμα (μετά τις 17:00), οι Βρύζας και Τσιστιακόφ συγκάλεσαν σύσκεψη στα γραφεία της Τούμπας, όπου αναλύθηκαν οι απόψεις του Γκαρσία και έψαξαν να βρουν λύση στο συγκεκριμένο ζήτημα.
«Πάμπλο, δεν θέλω να κάνω κακό σε εσένα, δεν γίνεται να κάνω κακό στον ΠΑΟΚ…», είπε ο Δώνης στον Γκαρσία και μετά από μερικές ακόμα πιέσεις, τελικά Γκαρσία πείστηκε να παραμείνει μέχρι το τέλος της σεζόν, επιστρέφοντας από αύριο στις προπονήσεις.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου