Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Αντιρατσιστική Εκδήλωση PES Activists Θεσσαλονίκη

Το πρώτο PES activists δημιουργήθηκε στην Θεσσαλονίκη και το Σάββατο κάνει την πρώτη του εκδήλωση: Αντιρατσιστική Εκδήλωση PES Activists Θεσσαλονίκη.

Το PES (Πανευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό Κόμμα) έχει και το ακτιβιστικό του τμήμα που λέγεται PES Activists.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 12:00 στην πλατεία Αριστοτέλους, στο ύψος του Electra Palace.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

« Απευθύνουμε γενικό προσκλητήριο προς όλους, το Σάββατο στις 9 Φλεβάρη στις 12:00 στην πλατεία Αριστοτέλους (στο ύψος του Electrapalace), να τοποθετήσουμε την Θεσσαλονίκη στον χάρτη των πόλεων που εκδηλώνουν έμπρακτα την απέχθεια τους σε φαινόμενα ρατσισμού και δολοφονικής βίας σε μετανάστες.

Να πούμε όχι στον νεοναζισμό και στους εγχώριους εκφραστές του.

Να πούμε όχι σε κάθε φασίζουσα νοοτροπία που σκοτώνει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Να πούμε όχι σε όσους ποδηγετούν την ανθρώπινη μοίρα στον ολοκληρωτισμό.

Στην εποχή του ατομισμού, της ιδιώτευσης και της αδιαφορίας θα πρέπει να θυμηθούμε ξανά αυτό που ο πάστορας Martin Niemöller διατύπωσε θαυμάσια…

«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου