Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Κόκε: Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στον Άρη


«Αν θα έπρεπε να διαλέξω που θα ολοκλήρωνα την καριέρα μου, θα το έκανα στον Άρη. Εκεί έπαιξα το καλύτερο ποδόσφαίρο μου». Τάδε έφη Σέρχιο Κόκε, που τόνισε για άλλη μια φορά ότι θέλει
να επιστρέψει στον Άρη και να παίξει ξανά με την κίτρινη φανέλα!
Μιλώντας στην «Malaga Hoy» ο ελεύθερος ακόμα Σέρχιο Κόκε ήταν ξεκάθαρος όταν ρωτήθηκε για την ομάδα που τον έχει
στιγματίσει. «Σε όλες τις ομάδες που αγωνίστηκα τρέφω μεγάλη εκτίμηση, όχι απλά γιατί αγωνίστηκα εκεί, αλλά γιατί είχα ένα συναίσθημα, ένα δέσιμο με τους οπαδούς και πάντα ήταν ομάδες με κάτι το ιδιαίτερο. Αν θα έπρεπε να διαλέξω που θα ολοκλήρωνα την καριέρα μου θα το έκανα στον Άρη», είπε ο Κόκε και εξήγησε πως «μου συμπεριφέρθηκαν (στον Άρη), όπως θα ήθελα να μου συμπεριφερθεί μία ομάδα και πιστεύω κάποια στιγμή, δεν ξέρω πότε, θα επιστρέψω», προσθέτοντας πως αν του δινόταν η ευκαιρία να επιλέξει ομάδα για να παίξει θα ήταν «στη Θεσσαλονίκη με τον Άρη χωρίς να το σκεφτώ!».
Ο Κόκε, που ακόμα δεν έχει βρει ομάδα για την επόμενη χρονιά, δήλωσε επίσης πως «εκεί έπαιξα το καλύτερο ποδόσφαιρό μου» και δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ «τα δύο γκολ στο Καλντερόν, όταν κερδίσαμε την Ατλέτικο και γίναμε η πρώτη ελληνική ομάδα που κέρδισε μέσα στην Ισπανία σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, νίκη που μας έδωσε τη δυνατότητα να προκριθούμε στην επόμενη φάση, αφήνοντας εκτός την Ατλέτικο, που κατείχε τον τίτλο».
thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου