Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Παραιτήθηκε η Χριστίνα Αλίρη


AliriΤην παραίτησή της από τη θέση της δημοτικής συμβούλου αλλά και επικεφαλής της αυτοδιοικητικής παράταξης του ΠΑΣΟΚ στο δήμο Ωραιοκάστρου υπέβαλε σήμερα η Χριστίνα Αλίρη. Σύμφωνα με όσα έγραψε στο προσωπικό της προφίλ στο facebook «σε όλη την διάρκεια της θητείας μου ως Επικεφαλής της Παράταξης Κοινωνία Πολιτών προσπάθησα να αποδείξω πως υπάρχει εναλλακτική πρόταση, πολιτικά προοδευτική και με αυθεντικό
ενδιαφέρον για τον τόπο μου. Αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε ως παράταξη αλλά χωρίς εμένα μέλος του Δημοτικού μας Συμβουλίου. Προσωπικοί λόγοι καθιστούν την παρουσία μου στα Δημοτικά Συμβούλια αδύνατη.  Η παραίτησή μου αυτή δεν σημαίνει ότι θα σταματήσω να εργάζομαι, να αγωνίζομαι και να προσφέρω τα μέγιστα στον τόπο μου, από άλλη θέση όμως, αυτή του απλού πολίτη». 
Υπενθυμίζεται πως η κ. Αλίρη ανήκει στον στενό «πυρήνα» συνεργατών του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και υπουργού Εξωτερικών, Ευάγγελου Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη. Η ίδια είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Στο παρελθόν διετέλεσε νομαρχιακή σύμβουλος Θεσσαλονίκης ενώ πληροφορίες την θέλουν στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές να διεκδικεί θέση Περιφερειακής Συμβούλου Κεντρικής Μακεδονίας. 
Την θέση της θα λάβει ο κ. Θανάσης Καρύδης.
karfitsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου