Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Βενιζέλος: Ανησυχητική η κατάσταση στη Συρία


Βενιζέλος: Ανησυχητική η κατάσταση στη Συρία"Η κατάσταση στη Συρία είναι εξαιρετικά ανησυχητική. Έχουμε καταδικάσει με πολύ καθαρό και απερίφραστο τρόπο τη χρήση χημικών όπλων, που είναι απάνθρωπη, που είναι ένα ειδεχθές έγκλημα, που παραβιάζει, προφανώς, αυστηρούς κανόνες του Διεθνούς Δικαίου και άρα πρέπει να υπάρξει μια διεθνής απάντηση στο όνομα της νομιμότητας και στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων", τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος. 


"Αυτή είναι μια θέση που την υποστηρίζουν όλες οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, φυσικά και η Ελλάδα", είπε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters.

"Πρέπει, παράλληλα, ανεξάρτητα από αυτό που αφορά την καθαρή απάντηση στο θέμα των χημικών όπλων, να διαφυλαχθεί η πολιτική διαδικασία. Πρέπει να πετύχουμε τη "Γενεύη ΙΙ", να πετύχουμε μια οριστική και βιώσιμη λύση στην περιοχή. Και εμείς αγωνιζόμαστε και συμβάλλουμε προς την κατεύθυνση αυτή. Κάνουμε προσπάθειες, συνεχώς, σε όλα τα επίπεδα και για αυτό είμαι σε διαρκή επικοινωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη λαίδη Ashton, με τους ομολόγους μου πάρα πολλών χωρών και συνδυάζω και την επίσκεψή μου που οργανώνεται στο Κάιρο με το ζήτημα, φυσικά, όχι μόνο της Αιγύπτου, αλλά και με το ζήτημα της Συρίας και με τα προβλήματα της ευρύτερης περιοχής", τόνισε, προσθέτοντας: "Εμείς ως Ελλάδα έχουμε επιπλέον ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας στην Αίγυπτο, για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Σινά, σε μια περιοχή, η οποία είναι αυτή τη στιγμή στο μάτι του κυκλώνα, για τις ελληνικές κοινότητες στην Αίγυπτο, αλλά και για την προστασία των χριστιανικών πληθυσμών στη Συρία, όλων των Σύριων, βεβαίως, πολιτών, θα μου επιτρέψετε, όμως, να κάνω μια ειδική αναφορά στους Xριστιανούς".

 "Έχω ως τώρα επικοινωνήσει με την Ύπατη Εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Catherine Ashton, με τον Γάλλο ομόλογό μου, με τον Βέλγο ομόλογό μου, με τον Κύπριο ομόλογό μου, με τους ομολόγους μου πολλών κρατών του Κόλπου, γιατί πρέπει να παρακολουθούμε και τη στάση του Αραβικού Συνδέσμου και όλων των αραβικών χωρών της περιοχής που έχουν, φυσικά, ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το τι συμβαίνει στη Συρία", επεσήμανε ο υπουργός Εξωτερικών



politikoi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου