Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Αφροδίτη Αλ Σάλεχ : Πόσο πιο χαμηλά θα φτάσει η εφημερίδα Αυγή, το κομματικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ,;

Σήμερα – εκτός από το άρθρο κατά Τατσόπουλου- ο κ. Ανανδρανιστάκης, περιέλαβε και εμένα και την Athens Voice (!!!) . “Ποια είναι η κ. Αλ Σάλεχ; Είναι μία τρόφιμος της Athens Voice, του εντύπου των διαφημιστών, που είναι τόσο φτηνό, ώστε να πωλείται τζάμπα.» γραφει.


Με ποια αφορμη; Μα με την αφορμή του "τρόλλαρισματος" που μου έκαναν για το retweet που είχα κάνει στον γελοίο χρυσαυγίτη Παπαγιώταρο, που έγραφε «ψηφίστε Συριζα για να παντρέυονται ..οι τοιούτοι», προφανώς για να το δουν και οι άλλοι και να τον κράξουν. Για ποιον άλλο λόγο δηλαδή;
Αυτό είχε γίνει το Σάββατο βέβαια. Το τρολλάρισμα όμως ξεκίνησε τη Δευτερα με δεκάδες χρήστε του twitter να με κατηγορούν ότι στηρίζω τον χρυσαυγίτη!!! (εντάξει το καταλάβαμε, τέσσερις είναι οι πραγματικοί χρυσαυγίτες- ομοφοβικοι-σεξιστές: Ο Χαντζόπουλος, ο Βαλλιανάτος, ο Τατσόπουλος και εγω!)

Όλα όμως έχουν μια εξήγηση.

Το μένος της Αυγής οφείλεται στο ότι το Σάββατο με ένα λάθος που έκαναν, αποκαλύφθηκε πως η Αυγή έχει μυστικά accounts για να κράζει τους μη ΣΥΡΙΖΑ: Είχαν σχολιάσει ένα άσχετο σχόλιο μου από τον επίσημο λογαριασμό της Αυγής, ειρωνευόμενοι το ΠΑΣΟΚ. Πράγμα πολύ περίεργο για επίσημο λογαριαμό εφημερίδας. Μετά από μισή ώρα, ο επίσημος λογαριασμός της Αυγής μου έγραψε: «Κυρία μου ξιπάζεστε.Ο διαχειριστής του λογαριασμού κατά λάθος απάντησε απο τον λογαριασμό της εφημερίδας αντί του δικού του.»! Αποκαλύπτοντας τα μυστικά accounts της Αυγής, για να κατηγορούν όσους δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ. Δείτε εδω:

Όταν μια εφημερίδα, κομματικό όργανο της αξιωματικής αντιπολίτευσης, νιώθει την ανάγκη να στήσει παγίδες σε ένα μέλος της ΚΠΕ του ΠΑΣΟΚ και να αφιερώσει ολόκληρο άρθρο καθυβρίζοντας το, τότε τι άλλο μπορεί να σημαίνει ότι έχουν χάσει κάθε μέτρο.

Το σταλινικό, οργουελικό πρόσωπο τους, μαζί με αυτό της διαπλοκής, έχει αποκαλυφθεί πια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου