Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Ράνια Κεδίκογλου : ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΚΑΘAΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ…

Φίλες και φίλοι,
είναι γεγονός ότι οι συγκεκριμένες εκλογές έχουν ένα πολυδιάστατο πολιτικό χαρακτήρα, ο οποίος προβλέπεται να αλλάξει συθέμελα τον πολιτικό χάρτη της χώρας μας. Ας ευχηθούμε να γίνει προς το συμφέρον του τόπου μας.
Η ανούσια παραφιλολογία, η αμετροέπεια και ο λαϊκισμός θα χαρακτηρίζουν ενδεχομένως τα πάνελ των αντιπαραθέσεων.
Υποψήφιοι όλων των κομμάτων θα εκτεθούν στην κοινωνία, διατυπώνοντας τα πολιτικά τους προγράμματα, τις φιλοσοφικές τους θέσεις και ψήγματα  της ιδεολογικής τους κουλτούρας, αν βέβαια αυτά υπάρχουν, και στο τέλος θα επικρατήσει το «ισχυρότερο», «το καλύτερο».
 
Στο πλαίσιο της δημοκρατίας και στη βάση έκφρασης της ελευθερίας του λόγου θα εγκιβωτιστεί η εξουσία και θα μοιραστεί στις ανάλογες δυνάμεις.
Ο καθένας βέβαια θα πάρει το μερτικό του, ίσως όμως όχι το μερίδιο που του αρμόζει και του αναλογεί. Γιατί, αν ανατρέξει κανείς στο παρελθόν θα διαπιστώσει ότι υπήρξαν πράγματι πολιτικές δυνάμεις, οι οποίες προσέφεραν πολλά σ΄αυτόν τον τόπο, θωρακίζοντας τον με βασικές κοινωνικές δομές, οι οποίες όμως τώρα, μέσα σ΄ένα κλίμα πολιτικού επαναπροσδιορισμού, επιχειρούν άκομψα να ανακτήσουν τη δύναμή τους, λειτουργώντας τυχοδιωκτικά και μεμονωμένα.
Ιδιαίτερα προβληματισμένη από όλα αυτά και όντας αυστηρά προσηλωμένη σε αρχές και αξίες που υπηρετούν τον άνθρωπο και την κοινωνία και μολονότι έχω συμμετάσχει δύο φορές ως υποψήφια βουλευτής με το ΠΑ.ΣΟ.Κ (2009, 2012), αποφάσισα απολύτως συνειδητοποιημένα να μην είμαι υποψήφια στις επερχόμενες εκλογές τις 25ης Ιανουαρίου 2015, παραμένοντας πιστή και αφοσιωμένη στις σταθερές μου θέσεις για καθαρά πρόσωπα, καθαρά ιδανικά και για έντιμες πολιτικές που θα αλλάξουν τη φυσιογνωμία του τόπου μας.
 
Αυτές τις ώρες αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω θερμά όλους τους πολιτικούς φορείς για την τιμή που μου έκαναν με την πρότασή τους να βρίσκομαι ως υποψήφια στην Ά Θεσσαλονίκης για ακόμη μία φορά.
 
Επίσης ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους και τις φίλες μου, οι οποίοι μου στάθηκαν αρωγοί και συνοδοιπόροι στη μέχρι τώρα πορεία μου, όπως ευχαριστώ θερμά και όλους εκείνους, που με ξεχωριστό  ενδιαφέρον επικοινωνούν μαζί μου δείχνοντας μου για πολλοστή φορά την αγάπη τους.
Όλοι εμείς, από το μετερίζι του ο καθένας, τη συγκεκριμένη δύσκολη χρονική στιγμή συνεχίζουμε ακάθεκτοι τον αγώνα μας με υψηλό αίσθημα ευθύνης και με μεγάλη διάθεση προσφοράς για το καλό του τόπου μας.
 
Τέλος, θέλω αφενός να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους τους φίλους μου που δίνουν τη μάχη του σταυρού αλλά και αφετέρου να τους προτρέψω για ένα καλό και έντιμο αγώνα, γιατί έτσι μόνο η ανατροπή του παλιού, του φθαρμένου και του φαύλου θα δώσει τη θέση του σε ένα πολιτικό κομμάτι που θα αποπνέει υγεία και αισιοδοξία για τον τόπο μας.
 
Με εκτίμηση Ράνια Κεδίκογλου,
Πολιτευτής  Α΄ Θεσσαλονίκης

4 σχόλια:

  1. Μαζί σου Ράνια ό,τι κι αν κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ράνια, σ΄ εκτιμώ ιδιαίτερα και χαίρομαι με τις επιλογές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φτωχότερο το ψηφοδέλτιο της Α' Θεσσαλονίκης χωρίς εσένα, η ποιότητά σου θα λείψει αλλά είμαστε δίπλα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΙΚΝΥΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή