Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Διαφωνώ με το Λαφαζάνη, εγώ δεν ήθελα να γίνω υπουργός

Οι έντονες διαφωνίες, εμένα με τρέφουν, ισχυρίστηκε ο Γιάνης Βαρουφάκης και αναφερόμενος στις σχέσεις του με τον υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Λαφαζάνη επιβεβαίωσε ότι «υπάρχει μια διαφορά. Εγώ διαφωνώ και με τον εαυτό μου. Οι
έντονες διαφωνίες, άλλωστε, εμένα με τρέφουν», είπε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο κ. Βαρουφάκης αναφέρθηκε και στο «επεισόδιο με τον Ντάισελμπλουμ λέγοντας ότι ο πρόεδρος του Eurogroup του είπε θυμωμένος στο αφτί: «Μόλις σκότωσες την τρόικα», με τον Γιάνη Βαρουφάκη να του απαντά: «Τιμή μου» αφού του ξέφυγε ένα... «ουάου»
Για τον ίδιο είπε πως ο Αλέξης Τσίπρας του πρότεινε τη θέση του υπουργού Οικονομικών τον περασμένο Νοέμβριο, «όμως εγώ δεν ήθελα καθόλου. Τόσα χρόνια λεω την άποψή μου για το πώς πρέπει να λειτουργεί η οικονομία στην Ελλάδα, ήρθε λοιπόν η ώρα που μου είπαν: Κάνε όσα λες».
Στην ίδια συνέντευξη ο κ. Βαρουφάκης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επιβολής έκτακτου φόρου στους κατέχοντες ο ΥΠΟΙΚΓιάνης Βαρουφάκης. 
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να υπάρξει επιβολή έκτακτου φόρου αν οι εξελίξεις στην οικονομία είναι αρνητικές ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης απάντησε: «Ελπίζω να μη χρειαστεί, αλλά αν χρειαστεί ο φόρος θα μπει στους έχοντες και κατέχοντες».   
«Έχουμε δεσμευτεί για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς και θέλουμε να επανακτήσουμε την εθνική ανεξαρτησία και τη λαϊκή κυριαρχία, εξασφαλίζοντας να μην έχουμε ποτέ την αναξιοπρέπεια να έχουμε πρωτογενή ελλείματα», συνέχισε ο ΥΠΟΙΚ.
«Δεν αλλάζει ο ΦΠΑ στο Αιγαίο, στις παραμεθόριους, στον τουρισμό, στα φάρμακα, στα τρόφιμα. Σοβαρολογούμε; Έχουμε ανθρωπιστική κρίση και θα αυξήσουμε το ΦΠΑ στα φάρμακα;», συμπλήρωσε ο κ. Βαρουφάκης.
Τέλος για το ενδεχόμενο αύξησης του ΦΠΑ σημείωσε ότι «κάπου θα υπάρξει μια εξομάλυνση στον ΦΠΑ κάποιων προϊόντων, έτσι ώστε να υπάρξει μια σύγκλιση με την υποχρέωση της χώρας μας να αυξήσει κάποιους συντελεστές, σύμφωνα με την συμφωνία του Eurogroup».
«Θα βρούμε ένα προϊόν που δεν θα θυμάμαι κανένας ότι έχει φορολογικό συντελεστή» ανέφερε χαρακτηριστικά για να καταλήξει ότι το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ θα επανέρθει σταδιακά.
Όσον αφορά στην ταμειακή κατάσταση της χώρας, ο κ. Βαρουφάκης σημείωσε πως «είναι ικανοποιητική όσον αφορά στις υποχρεώσεις μας απέναντι στους Έλληνες πολίτες. Όμως ένα έχω να πω: Πληρώνετε τους φόρους σας. Δεν αρκεί μόνο να λέμε "όχι" στους εταίρους. Πρέπει, όσοι έχουμε, να είμαστε συνεπείς».
Παράλληλα, σημείωσε ότι το αφορολόγητο των 12.000 ευρώ θα επανέρθει σταδιακά. «Ντρέπομαι που ο φτωχός Έλληνας πληρώνει φόρο από το πρώτο ευρώ, για αυτό και θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί ώστε το αφορολόγητο να επανέλθει σταδιακά» υπογράμμισε ο κ. Βαρουφάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου