Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Συγκλόνισε ο Σεντελίδης για τον εμπρησμό του αυτοκινήτου του: Δε θα αλώσουν την ψυχή μου!

Ο Μάκης Σεντελίδης, παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή, υπεύθυνος των ακαδημιών του συλλόγου και ένας από τους πιο κοντινούς ανθρώπους του Σπύρου Παπαθανασάκη μιλώντας στο "Αθλητικό Μetropolis 95,5" αναφέρθηκε στοπεριστατικό εμπρησμού του αυτοκινήτου του χθες αργά το βράδυ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μάκη Σεντελίδη στο "Αθλητικό Metropolis 95,5":
Πώς έζησε αυτό το περιστατικό: «Προσπαθώ να είμαι ήρεμος, μετά από μια πράξη που δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα συνέβαινε σε μένα. Τα πράγματα δεν είναι όπως τα σκεφτόμαστε, είναι διαφορετικά. Η ψυχολογία μου δεν είναι η καλύτερη. Εμένα μπορούν να με σκοτώσουν, αλλά όχι την ψυχή μου. Έγινε μια πράξη απέναντί μου, χωρίς να δώσω ποτέ αφορμή με τις πράξεις μου και τα λόγια μου».
Για τα συνθήματα που γράφτηκαν στους τοίχους της περιοχής: «Γράφτηκαν υβριστικά συνθήματα για την οικογένειά μου, για τη μητέρα μου, ντρέπομαι να τα πω. Δεν μπορώ να τα εκστομίσω. Ήρθε και το τελευταίο, 3 η ώρα μου χτύπησε το κουδούνι η αστυνομία για να κατέβω, επειδή κάηκε το αυτοκίνητό μου. Όταν το αντίκρισα δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου. Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν, είναι κόποι μιας ζωής. Ξέρετε ποιος είμαι και τι έχω κάνει στην καριέρα μου. Δεν είμαι άξιος μιας τέτοιας αντιμετώπισης, από όποιον και αν προέρχεται αυτή η πράξη. Υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί, οι οποίοι υπερβάλαν σε κάποια πράγματα».
Για το τι κατέθεσε στην αστυνομία: «Έχω δώσει κατάθεση, αλλά δεν μπορώ να πω τι είπα. Κατέθεσα τα γεγονότα όπως έχουν. Είπα πώς είδα το αυτοκίνητο. Το είχα σε ένα πάρκο παρκαρισμένο. Περνούσε από το μυαλό μου να το βάλω σε πάρκινγκ, αλλά δεν πίστευα ότι μπορούσαν κάποιοι να φτάσουν σε αυτή την ενέργεια. Δεν με απειλούσαν με τηλεφωνήματα. Δεν μπορούσα ούτε να το σκεφτώ αυτά τα πράγματα, πολύ περισσότερο ότι θα συμβούν σε μένα. Αρκετοί με πήραν τηλέφωνο για να μου συμπαρασταθούν, αλλά κανένας μέσα από τον Ηρακλή».
Αν νιώθει ότι πληρώνει τους λάθος χειρισμούς του Παπαθανασάκη: «Δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτά, γιατί πληρώνω για πράγματα που δεν έπραξα. Δεν αισθάνομαι προδομένος. Είμαι 50 χρόνια στον Ηρακλή. Έχω οικογένεια, έχω εγγόνια και φοβάμαι να κυκλοφορήσω έξω μαζί τους. Αυτό δεν είναι bulling, είναι απαράδεκτο».
Τι θα έλεγε αν είχε μπροστά του τους δράστες: «Θα ρωτούσα τον λόγο και αν μου έλεγαν θα τους δικαιολογούσα. Είναι μια άνανδρη πράξη. Πας κρυφά και βάζεις φωτιά και καις την περιουσία του άλλου. Με ποιο δικαίωμα; Το άδικο με πειράζει περισσότερο, όχι η υλική ζημιά. Την αδικία δεν μπορώ, γιατί ποτέ δεν έκανα κακό σε κανέναν. Σε όλους έκανα καλό. Ο Σεντελίδης έκανε το λάθος να αναφέρει το όνομα του Ηρακλή στον Παπαθανασάκη. Ο Παπαθανασάκης ακολούθησε δική του πορεία, ο Σεντελίδης δεν είχε καμιά ανάμειξη. Η πράξη δεν έχει ταυτότητα, αλλά τα συνθήματα έχουν. Οι άλλοι δεν βγαίνουν στο προσκήνιο, είναι πίσω και ευθύνεται ο Σεντελίδης που δεν είχε καμία θεσμική θέση. Ούτε απόφαση έπαιρνε, ούτε τίποτα. Προσπαθούσε να πει στον Παπαθανασάκη τι να κάνει για να ζήσει ο Ηρακλής».
Αν μετάνιωσε που ενεπλάκη στον Ηρακλή: «Σαφώς μετάνιωσα εξαιτίας του τρόπου που μου φέρθηκαν. Μόνο ο Λάζαρος Καλαϊτζίδης επικοινώνησε μαζί μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου