Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Μιχάλης Καρχιμάκης : ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΕ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ.

Μιχάλης Καρχιμάκης : ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ-ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ...Δυο χρόνια κλείνουν φέτος που κατά παγκόσμια ίσως πρωτοτυπία η ελληνική δικαιοσύνη αποφάνθηκε την επιβολή εις βάρος μου του απίστευτου ποσού του 1.000.000 ευρώ ως εγγυοδοσία για την στημένη πλεκτάνη που υπόδικοι συκοφάντες

έστησαν εναντίον μου,
ενώ για υποθέσεις βιαστών,παιδεραστών,,εκβιαστών,οικονομικών
απατεώνων,μεγαλοσχημόνων με ατράνταχτες περιουσίες,εμπόρων όπλων,εμπόρων ναρκωτικών κλπ.
τα ποσά που επιβλήθηκαν ήταν ελάχιστης αξίας σε σχέση με αυτό το υπέρογκο ποσό που άγνωστο με τι κριτήρια επιβλήθηκε σε εμένα ,
ενώ ήταν γνωστή η οικονομική μου αδυναμία,από τις δηλώσεις μου και το πόθεν έσχες μου.
.και βεβαίως η ανυπόστατη κατηγορία που μου αποδόθηκε δεν ήταν οικονομικής φύσεως.
όπως επίσης ήταν γνωστή και η αμείλικτη σύγκρουση μου ως Βουλευτής και υπουργός με τα φαινόμενα της ανομίας και της διαφθοράς .

Η εγγύηση αυτή σε λίγες μόνο ημέρες αποσύρθηκε από τους δικαστές
.Αφησε βέβαια πίσω της να αιωρούνται πολλά.
.Για τους καλοπροαίρετους αγανάκτηση και χλευασμός για την απόφαση επιβολής της.
Και για τους κακοπροαίρετους η απορία,επιστημονικής φαντασίας βεβαίως, που τα βρήκε ο Καρχιμάκης τόσα λεφτά και πλήρωσε για να κυκλοφορεί τελικά ελεύθερος.
Σήμερα 2 χρόνια μετά κι ενώ ο κατασκευαστής της χυδαίας αυτής σκευωρίας δέχεται τη μια πίσω από την άλλη ήττα στις δικαστικές αίθουσες που μπαινοβγαίνει,καθώς καταρρέουν οι στημένες υποθέσεις που με μαεστρία καταστρώνει,
η δικαιοσύνη ακόμα δεν έχει αποφανθεί για την παντελώς ανυπόστατη κατηγορία εις βάρος μου,δημιουργώντας και πάλι πρωτότυπα δικονομικά δεδομένα
.
Οπως και να έχει όμως και με όση ταλαιπωρία και αν έχει επιφέρει η αδικαιολόγητη μακρόχρονη αυτή διαδικασία σε βάρος μου είμαι βέβαιος ότι στο τέλος η δικαιοσύνη εκείνη που θα σκύψει και συστηματικά θα μελετήσει τα στοιχεία,της δικογραφίας,
θα πράξει και πάλι το καθήκον της.
Οι υπερβολές όμως οι πιθανές εμπάθειες ανεξάρτητα από το κίνητρο και οι αδικίες δεν παύουν να υπονομεύουν και να θέτουν τους θεσμούς σε αδικαιολόγητη αμφισβήτηση..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου