Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Έφτασε ο Κόρεϊ Μαγκέτι. Οι δηλώσεις του και φωτογραφίες από την υποδοχή


Ο Κόρεϊ Μαγκέτι έφτασε πριν λίγο στη Θεσσαλονίκη. Ο αμερικανός έκανε τις πρώτες του δηλώσεις, λίγο μετά την άφιξή του στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και τόνισε πως το κίνητρο για να έρθει στην Ελλάδα, ήταν ο κόσμος του Π.Α.Ο.Κ…

Οι δηλώσεις του Μαγκέτι:

“Είμαι πολύ χαρούμενος, αισθάνομαι πραγματικά καταπληκτικά. Οι φίλαθλοι είναι εκπληκτικοί, νιώθω μεγάλη χαρά που μπορεί να παίξω στον ΠΑΟΚ. Έκανε πολύ καλή δουλειά ο μάνατζερ και αυτός που έδωσε την ιδέα να έρθω και να παίξω στην Θεσσαλονίκη.... και στον ΠΑΟΚ. Νομίζω είναι πολύ καλή στιγμή ώστε σύντομα να δώσω την απάντησή μου. Οι φίλαθλοι είναι πραγματικά απίστευτοι. Αυτοί μου έδωσαν το κίνητρο να έρθω εδώ και να παίξω”.

“Ηρθα να μιλήσω με τον προπονητή, να δω τις εγκαταστάσεις και την πόλη. Να δω την ομάδα. Εχω διαβάσει ήδη πολλά για τον ΠΑΟΚ, αλλά αυτό που με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο από όλα είναι ο κόσμος. Είναι πραγματικά απίστευτο το πως λατρεύουν την ομάδα τους. Δεν το έχω ξαναδεί. Δεν θα αργήσω να πάρω την απόφασή μου, που από ότι φαίνεται θα είναι απλή και εύκολη”

Πηγή: paokcity

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου