Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Πάγκαλος:Δεν είμαι πια "πολιτικός"



"Ξεχνάτε ότι εγώ δεν είμαι πλέον «πολιτικός», δεν ζητάω λοιπόν ούτε ψήφο ούτε «εξιλέωση» από κανέναν". Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων ο Θεόδωρος Πάγκαλος στην απάντησή του σε επιστολή ενός πολίτη που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του βιβλίου του "Μαζί τα φάγαμε".

Αφού λοιπόν ευχαριστή τον πολίτη για την διαδικτυακή επιστολή του, αναφέρει τα εξής:

"Η εισαγωγή μιας κοινωνικής κατηγορίας που ονομάζονται «πολιτικοί» είναι ατελέσφορη και απροσδιόριστη. Τους λόγους τους εξηγώ στο πόνημα που υποτίθεται ότι έχετε διαβάσει.
Η ματαιοδοξία που προφανώς οδηγεί στην πολιτική δραστηριότητα τροφοδοτείται από μεγάλους αριθμούς. Οι εξατομικευμένες απόψεις έχουν σημασία αλλά προδήλως σχετική όποιος και αν είναι αυτός που τις υπογράφει.
Ξεχνάτε ότι εγώ δεν είμαι πλέον «πολιτικός», δεν ζητάω λοιπόν ούτε ψήφο ούτε «εξιλέωση» από κανέναν.
Όσα και αν είναι αυτά που μπορείτε να μου καταμαρτυρήσετε και ασφαλώς θα είναι πολλές οι αμαρτίες, τα λάθη και οι παραλείψεις μου, έχω συμβάλλει σε αυτό που ονομάζετε «κουλτούρα αναπτυγμένου κράτους».
Νομίζω ότι, αν σας ενδιαφέρω τόσο ρίχτε μια ματιά στην ιστοσελίδα μου (www.pangalos.gr) όπου θα βρείτε διάφορα δημοσιευμένα κείμενα μου, που πηγαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Και πάλι σας ευχαριστώ για την ειλικρίνεια των απόψεών σας.
Θεόδωρος Πάγκαλος"

Ο πολίτης στην διαδυκτιακή επιστολή του ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:
"Θεωρώ ότι ως πολιτικός, και μάλιστα διαπρεπής, θα όφειλε το βιβλίο σας να ξεκινά απο εκεί που τελειώνει: απο τον φτωχό σε λειτουργικότητα και αλαζονικό σε ύφος επίλογό του. Αισθάνομαι πως μόνο τότε θα συγχωρούσα την ματαιοδοξία ενός Έλληνα πολιτικού, αν πραγματικά είχε συντελέσει στη δημιουργία μιας κουλτούρας ανεπτυγμένου κράτους στον τόπο του. Λυπάμαι, αλλά δεν μπορεί κανείς παρά να σας θεωρήσει συνεργό σε αυτό το τερατούργημα (προιόν χρόνιας και παντελούς έλλειψης οράματος ή/και πολιτικής αναποτελεσματικότητας), που κατατρώει το σαρκίο όλων, κυρίως εκείνων που δεν μπλέχτηκαν στο «πάρτυ», γιατί θέλουν να αντιστέκονται στην μυθολογία του ασύδοτου Ανθρώπου
Οι πολιτικοί αποδεικνύετε καθημερινά την ανεπάρκειά σας στην αντιμετώπιση απλοικών ζητημάτων, πόσο δε μάλλον σε πολυσχιδή προβλήματα όπως το χαοτικό ζήτημα της παγκοσμιοποίησης, που επιβάλλει έναν τρόπο σκέψης και πολιτικής πρακτικής σύνθετο, δημιουργικό και καινοτόμο, κάτι που εσείς διαθέτετε, αλλά δεν βάζετε το χέρι σας στη φωτιά…Το motto του φόβου του πολιτικού σας κόστους δημιούργησε ένα αμάλγαμα βλαβερής και αρχοντοχωριάτικης ανθρώπινης μάζας κατ εικόνα σας, που είναι τελικά η αγχόνη όλων μας. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ κύριε Πάγκαλε".

Η επιστολή κατέληγε με τρία υστερόγραφα, στο τελευταίο από τα οποία σημειώνεται: "Τόσα χρόνια συντελέσατε μεθοδικά στην κατασκευή μιας τερατώδους κοινωνίας, και τώρα με τον επίλογό σας ζητάτε εξιλέωση; Έλεος κύριε Πάγκαλε!"
enikos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου