Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Η Στικούδη εξηγεί



«Έχω δεχθεί σχόλια, κριτική, δυσαρέσκεια και ρατσισμό. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους, ούτε περιμένω να μου στήσουν λάβαρα και να μου πουν συγχαρητήρια. Δύσκολα υπάρχει παρθενογένεση στη μουσική».
Η Κατερίνα Στικούδη "απολογείται", σε συνέντευξή της στο περιοδικό Εγώ, μιλάει για τους άνδρες και τους "τρεις μεγάλους έρωτές της" και για την απόφασή της να απορρίψει την πρόταση
για το Μες στην Καλή Χαρά. 
«Δεν θεωρώ ως απόλυτο κριτήριο για να επιλέξεις μια δουλειά το πόσα λεφτά παίρνεις. Με τη Ναταλία είμαστε φίλες, μιλάμε πολύ και την εκτιμώ απεριόριστα. (...) Δεν μπορούσα να βρίσκομαι στην εκπομπή για καθαρά δικούς μου λόγους. Ήταν θέμα προγραμματισμού κάποιων επαγγελματικών συνεργασιών που είχαν ήδη κλείσει και δεν μπορούσα να είμαι παράλληλα στην εκπομπή», εξηγεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου