Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Στη Θεσσαλονίκη ο Όγιος

Ο Γκιγιέρμο Ογιος έφτασε στην Θεσσαλονίκη, μαζί με τον συνεργάτη του Ράφα Πέρεθ, ο οποίος θα είναι και ο νέο βοηθός προπονητή του Ηρακλή.Τον Αργεντίνο υποδέχτηκαν για λογαριασμό των «κυανόλευκων», ο Αργύρης Ασφαλτίδης, ο Κώστας Τσαλίκης και ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ, Θόδωρος Παπαδόπουλος.

Η πτήση του Λατίνου τεχνικού, προσγειώθηκε, σύμφωνα με το bluearena.gr, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» λίγα λεπτά πριν τις 14:00 το μεσημέρι.
Στις πρώτες του δηλώσεις ο 50χρονος τεχνικός εξέφρασε την χαρά του που είναι και πάλι στην Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Ηρακλή.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην Θεσσαλονίκη. Ο Ηρακλής είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα και αυτό με κάνει διπλά χαρούμενο», είπε και πρόσθεσε: «Είμαι έτοιμος να οδηγήσω τον Ηρακλή και πάλι στην Σούπερ Λιγκ. Αν δεν ήμουν αποφασισμένος γι' αυτό θα καθόμουν στην Ισπανία».
Σε ό,τι αφορά την πίεση που έχει η ομάδα, είπε: «Ξέρω το στόχο της ομάδας και μου αρέσει η πίεση και γι αυτό ήρθα και στον Ηρακλή.
Μία ομάδα σαν τον Ηρακλή με τεράστια ιστορία και όνομα έχει πίεση. Η πίεση μου αρέσει. Γιατί όπου υπάρχει πίεση σημαίνει αυτομάτως ότι είναι μεγάλη ομάδα».
Ο Ογιος στη συνέχεια μαζί με τους ιθύνοντες της ΠΑΕ, πήγε στα γραφεία της Μίκρας εκεί όπου βρίσκεται και αυτή τη στιγμή, για να διευθετηθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες της συνεργασίας του με τον Ηρακλή

thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου