Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Ίβιτς: Ευχαριστημένος με τις μεταγραφές

Ο Βλάνταν Ίβιτς δήλωσε ευχαριστημένος από τις μεταγραφές που έκανε ο ΠΑΟΚ. Σε δηλώσεις του μετά το ισόπαλο 2-2 απέναντι στη Βέροια, ο προπονητής του Δικέφαλου μίλησε και για τους "κομμένους" από το ρόστερ.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για το 2-2 απέναντι στην Βέροια: "Το πρώτο ημίχρονο ήταν καλό. Στο δεύτερο χαλαρώσαμε και το πληρώσαμε. Δεν λέω πως οι παίκτες δεν είχαν διάθεση. Ηταν σημαντικό για εμάς το ότι κάποιοι παίκτες πήραν χρόνο συμμετοχής".
Για το αν είναι ικανοποιημένος από την μεταγραφική ενίσχυση του ΠΑΟΚ και αν ο Δικέφαλος θα κινηθεί για έναν ελεύθερο επιθετικό: "Είμαι ευχαριστημένος, έχουμε κάνει κάνει πολλές μεταγραφές. Αποκτήσαμε τον Τιάμ για τον οποίο είμαι σίγουρος ότι θα μας βοηθήσει και μπορεί να παίξει σε 2-3 θέσεις. Με αυτό το ρόστερ που έχω, είμαι ευχαριστημένος. Δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο εξής (σ.σ. εννοεί για την ενίσχυση με έναν φορ), όσο είναι ανοιχτή η μεταγραφική περίοδος δεν μπορώ να πω κάτι για το τι θα συμβεί".
Για τους Τζιόλη και Σκόνδρα: "Κάνουν προπόνηση μόνοι τους και θα συνεχίσουν μόνοι τους".
Για το σύστημα με το οποίο αγωνίστηκε ο ΠΑΟΚ: "Το 4-4-2 θα το χρησιμοποιήσουμε και στο μέλλον. Σήμερα δοκιμάσαμε αυτό το σύστημα, παίξαμε για πρώτη φορά και είμαι ευχαριστημένος. Έχουμε περιθώρια βελτίωσης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου