Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Κωστένογλου: Ζητώ δικαιοσύνη για τον Άρη, να ανέβει σαν τρίτη ομάδα

Για την λευκή ισοπαλία κόντρα στην Λαμία αλλά και για το γεγονός πως έχασε μαθηματικά την άνοδο στην Super Leauge ο Άρης, μίλησε ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων», Νίκος Κωστένογλου.

Αναλυτικά τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:

Αρχικά σημείωσε πως: «Καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια. Κυριαρχήσαμε στον αγωνιστικό χώρο, κάναμε έντεκα τελικές προσπάθειες και δεν κινδυνέψαμε σε καμία φάση. Στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε την ομάδα άκρως επιθετική αναλαμβάνοντας το ρίσκο. Η Λαμία δεν μπήκε καν στην περιοχή μας. Μας έλειψε το γκολ. Δεν έχω παράπονο από τα παιδιά. Μαθηματικά τελείωσαν οι ελπίδες μας. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και στον κόσμο που ήταν στο πλευρό μας. Θα πρέπει να τελειώσουμε το πρωτάθλημα με τον σωστό τρόπο».
Ερωτηθείς για το τι έφταιξε και ο Άρης δεν κατάφερε να ανέβει στην Super League: «Η ομάδα βελτιώθηκε αρκετά στο δικό μου διάστημα, δέχθηκε δύο γκολ σε 13 αγώνες. Χάθηκαν κάποιοι βαθμοί όπως αυτοί στις Σέρρες και στην Κρήτη. Η πίεση που υπήρχε και το μεγάλο προβάδισμα της Λαμίας ήταν τροχοπέδη για την ψυχολογία των παικτών. Πήραν κάποια παιχνίδια οι αντίπαλοί μας στα οποία θα έπρεπε να είχαν χάσει βαθμούς».
Για τον αν έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι ο Άρης δεν είχε στην ομάδα κάποιο μεγάλο επιθετικό: «Δεν τελείωσε τίποτα στο θέμα της ανόδου. Έχω την πεποίθηση ότι ο Άρης μπορεί και ως τρίτος να βγει στη Σούπερλιγκα. Δεν μπορώ να κάνω εξ’ ολοκλήρου απολογισμό της χρονιάς γιατί δεν ήμουν από την αρχή. Όταν ήρθα, πίστευα ότι θα ανεβαίναμε. Τα αίτια δεν είναι 1-2, αλλά μια σειρά πραγμάτων. Θα έλεγα ότι η στεναχώρια είναι μεγάλη αλλά δεν θα πρέπει να το εξειδικεύουμε. Στον σχεδιασμό της ομάδας υπήρχε σέντερ φορ, ο Τζιμπούρ. Ανεξάρτητα του ότι τραυματίστηκε. Πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός στον απολογισμό. Θεωρώ ότι η ομάδα αξίζει».
Ρωτήθηκε για αυτό που ανέφερε παραπάνω ότι ο Άρης μπορεί να ανέβει ως 3ος: «Ανεξαρτήτως του ότι είμαι προπονητής του Άρη. Δεν λέω να ανεβεί χαριστικά ο Άρης, αλλά απ’ όσο γνωρίζω όταν μια ομάδα δεν παίρνει αδειοδότηση τότε δεν σώζεται η ομάδα που έχει υποβιβαστεί αλλά ανεβαίνει η 3η ομάδα από τη Football League. Δεν ζητώ μια χαρισματική απόφαση, αλλά δικαιοσύνη. Δεν θέλω να χαριστεί κάτι στον Άρη για να ανεβεί στη Σούπερλιγκα. Εγώ μιλάω βάσει της προκήρυξης του Πρωταθλήματος».
Πρόσθεσε πως: «Από την προηγούμενη εβδομάδα υπήρχε μεγάλη απογοήτευση γιατί οι ελπίδες ήταν ελάχιστες λόγω της απώλειας βαθμών με τον ΟΦΗ. Θέλαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι για ηθικούς λόγους αλλά δεν μπορώ να έχω κανένα παράπονο. Η Λαμία στο δεύτερο ημίχρονο δεν πέρασε το κέντρο. Ας δούμε ρεαλιστικά τα δεδομένα. Δεν είμαι χαρούμενος που δεν κερδίσαμε, αλλά δεν μπορώ να μεταφέρω κάποια ευθύνη. Μας έλειψε το γκολ».
Για τις αποδοκιμασίες του κόσμου κατά του Θόδωρου Καρυπίδη: «Από τη στιγμή που ο καθένας μας είναι στον Άρη, όταν δεν πετυχαίνεις τον στόχο ο κόσμος αντιδρά. Εμείς δεν πρέπει να ανταποδίδουμε στις δυσαρέσκειες, αλλά οφείλουμε να σκύψουμε το κεφάλι και να προσπαθούμε. Η ομάδα είχε ευπρεπή αγωνιστική παρουσία. Χαίρομαι γιατί οι οπαδοί μας ήταν σωστοί και η φιλοξενία μας ήταν αυτή που άρμοζε. Στη διάρκεια του αγώνα άνοιξε πολύ το παιχνίδι. Πήραμε πολύ μεγάλο ρίσκο στο τέλος. Εγώ είμαι περήφανος που βρίσκομαι σ’ αυτήν την ομάδα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου