Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Κωδικός «εξωστρέφεια»: Πώς σχεδιάζει τα επόμενα βήματα ο Τσίπρας

Να επιμείνει στις προτάσεις που παρουσιάστηκαν τη Δευτέρα με την επικαιροποίηση του προγράμματος «Μένουμε Όρθιοι» για την οικονομία και τα εργασιακά ώστε να επικοινωνηθεί σε όλη την Ελλάδα επιχειρεί ο ΣΥΡΙΖΑ, με τον Αλέξη Τσίπρα να δίνει το σύνθημα με τη σημερινή του συνέντευξη στον Alpha.Στην Κουμουνδούρου εκτιμάται πως η κατάσταση στην πραγματική οικονομία, τόσο σε επίπεδο εργαζομένων όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, θα βαίνει διαρκώς επιδεινούμενη και η πραγματική εικόνα θα αρχίσει να φαίνεται μετά το πέρας της τουριστικής περιόδου, το Σεπτέμβρη.

Οι μειώσεις μισθών, οι απολύσεις, η πλήρης αποσάρθρωση της αγοράς εργασίας και ο φόβος των λουκέτων κερδίζει διαρκώς έδαφος στις μετρήσεις κοινής γνώμης, φέρνοντας την κυβέρνηση προ του δύσκολου γρίφου της επόμενης μέρας και απομακρύνοντας σταδιακά τις δάφνες της διαχείρισης του υγειονομικού σκέλους της κρίσης.

Το τετράμηνης διάρκειας πρόγραμμα που παρουσιάστηκε την περασμένη Δευτέρα αναμένεται να αποτελέσει και τη «γέφυρα», όπως σημείωσε ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, προς το εκλογικό πρόγραμμα που συντάσσεται, αναπροσαρμοζόμενο στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει μετά την κρίση του κορονοϊού.

Τούτων δοθέντων, παράλληλα με τον κ. Τσίπρα, που θα εξειδικεύσει σήμερα τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ στο τηλεοπτικό πλατό του Αντώνη Σρόιτερ, συνεργάτες του και ο κομματικός μηχανισμός επεξεργάζεται πλάνο ώστε οι προτάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης να ξεπεράσουν τον σκόπελο του μιντιακού κατεστημένου και να φθάσουν σε όλη την επικράτεια και να αποτελέσουν αντικείμενο διαλόγου και όσμωσης με τις κοινωνικές ομάδες στις οποίες στοχεύουν: τους εργαζόμενους, τους μικρομεσαίους, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τα ασθενέστερα στρώματα που περνούν κάτω από τα ραντάρ της κυβέρνησης και κινδυνεύουν να γίνουν πρωταγωνιστές μίας νέας ανθρωπιστικής κρίσης.


Αυτό σχεδιάζεται να γίνει:

- Με εξωστρέφεια του ίδιου του Προέδρου του κόμματος, ο οποίος το προσεχές διάστημα θα συνεχίσει τις επαφές με κοινωνικούς και κλαδικούς φορείς τόσο στην Αθήνα όσο και στην περιφέρεια, αρχής γενομένης από τους κλάδους της εστίασης και του τουρισμού που τόσο οι εργαζόμενοι όσο και η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα πλήττονται πιο άμεσα.

- Με κινητοποίηση και εξορμήσεις τόσο τομεαρχών όσο και του κομματικού μηχανισμού ώστε οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ να επικοινωνηθούν ανά περιφέρεια και ανά κλάδο.

- Με στοχευμένες καμπάνιες στα social media με αδιαμεσολάβητη επαφή με τον κόσμο, όπου αφενός παρακάμπτεται η μονομέρεια των κλασσικών Μέσων ενημέρωσης, αφετέρου αποτελεί όπως έχει φανεί από σειρά περιπτώσεων η δυναμική τους έχει προκαλέσει σημαντικούς πονοκεφάλους στην κυβέρνηση (περίπτωση Ινδαρέ, vouchers για επιστήμονες κλπ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου