Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Ο θρίαμβος της αναίδειας και της απληστίας Άρθρο-παρέμβαση για την κρίση του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Κιλτίδη


Picture 0 for Ο θρίαμβος της αναίδειας και της απληστίας


Άρθρο του βουλευτή του ΛΑΟΣ, πρώην υφυπουργού, Κώστα Κιλτίδη
 
Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις. Γλώσσα, νόημα, πολιτική˙ η αναγκαία και ικανή συνθήκη για ύπαρξη κοινωνίας και έθνους. Η ύβρις προς διαχρονικές αρχές εκφράζεται πάντοτε με αναίδεια και καταλήγει στο ανήθικον. Αγνοήθηκε η αιδώς στην κοινωνία και καταπατήθηκε το ηθικόν, ως πεμπτουσία του έθνους που είναι το ηθικόν. Η ευθύνη των υποτιθέμενων καθοδηγητών πολιτικών απόλυτη και των πνευματικών ηγητόρων μεγίστη.

Μετά από αυτή την ύβρη, η κατάλυσις του κράτους και η παραφροσύνη της οικονομικής διάλυσης ήταν δεδομένα. Ο παραλογισμός και η άγνοια διέστρεψαν το περιεχόμενο της οικονομίας. Διοίκηση του οίκου, νομή του οίκου ήταν η επίσκεψις του ονόματος. Άλλο νόημα και προφανώς άλλη πολιτική σήμερα. Την κατάντησαν οι νεωτερίζοντες εξουσιαστές του δήθεν αποκλειστικού προτύπου της αγοράς και του φιλελευθερισμού σε μονοσήμαντη αθροιστική υλική έννοια.
Ο Μεταφιλελευθερισμός του ενός κόσμου, μετά την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού, επανέφερε την χρηματιστική διαχείριση που εμφανίστηκε από αρχαιοτάτων χρόνων, προ κομμουνισμού και του προδρόμου του αναρχοσοσιαλισμού. Το περιεχόμενο της ελληνικής φιλοσοφίας καθόρισε την ζωή των κοινωνιών, κρατών, εθνών με σκοτεινά μακρόχρονα διαστήματα. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι την ουσία αυτής της σοφίας ως “ αντί ” την χρησιμοποιούν οι κατασκότεινοι εξουσιαστές της απληστίας. Είναι απίστευτο πως αγνοήθηκε από τις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις της πολιτικής η παρακαταθήκη του Αριστοτέλη. Διατυπώνει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, ότι στην χρηματιστική οικονομία δεν υπάρχει όριο πλούτου και αποκτημάτων ( Πολιτικά Α΄,8-9).
Είναι ειλικρινά απόλυτη, έως απίστευτη κατά την άγνοια, η διατύπωση για ύπαρξη υπερβολής στην χρηματιστική οικονομία που την αποκαλεί καπηλική ( ψευδής οικονομία ). Πρόκειται περί κερδοσκοπίας επί χρημάτων ( σελίς 47, εκδόσεις “ Κάκτος ”, Πολιτικά Α΄θ ). Ο προορισμός του ανθρώπου δεν είναι μονοσήμαντος για απόκτηση χρημάτων, αλλά να προηγείται η φιλοσοφία, η παιδεία για το πολίτευμα, διαφύλαξη περιβάλλοντος, πόρων κ.ά.
Ας αναλογισθούν όλοι οι δήθεν σοφοί και αναλυτές, επιστήμονες ή   “ πολιτικοί ”, γιατί υπάρχουν οι κύκλοι της οικονομίας στη φιλελεύθερη εφαρμογή, άνευ εθνικού και κοινωνικού προσδιορισμού και περιορισμού. Είναι ανάγκη, αν υπάρχουν ανθρωπιστικές πολιτικές ηγητόρων της οικουμένης να αναδιατάξουν και να επιστρέψουν στις διδαχές του Αριστοτέλη. Αν πάλι, το πιθανότερον, αυτό είναι ανέφικτο, τότε επιστροφή στην ηθική των εθνών και την αιδώ με σεβασμό των κοινωνιών. Η πατρίδα και το έθνος δεν χωρούν διακηρύξεις κομματικής πασοκικής ανασφάλειας Υπουργών.
Τους δόθηκε ο χρόνος, η ανοχή και η στήριξη στον Πρωθυπουργό και τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ κατά την επιλογή των πολιτών. Νομίσαμε ότι ήταν το τελευταίο σκαλί η προσφυγή στο Δ.Ν.Τ., όπως έγινε για πολλές χώρες μέχρι σήμερα. Αυτοί επί ενάμιση χρόνο καταρρίπτουν παγκόσμια ρεκόρ ανικανότητας (;) κάθε μήνα, πηγαίνοντας πιο κάτω την κοινωνία και την πατρίδα. Βάζετε σκουριά προστασίας με τις τραγικές πολιτικές σας, που αναπόφευκτα σαπίζουν το σώμα της κοινωνίας και της πατρίδος εσωτερικά.
Φύγετε ανεπαρκείς και ανίκανοι, αγνώστων προθέσεων. Οδηγήσατε στο θρίαμβο της αναίδειας, του ανήθικου και της απληστίας ( με προετοιμασία τριάντα χρόνων ). Ωσάν τσαρλατάνοι λοιδορείστε. Ως προδοσία του αυτονόητου, που υπήρχε εδώ και δύο χρόνια, για τη λύτρωση της πατρίδας με αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια του λαού μας, η δικαίωση εμπεριέχει ιστορικά το απρόβλεπτο. 
voria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου