Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Άγριος καυγάς Παπακωνσταντίνου και Παπαθανασίου στον Πρετεντέρη

Άγριος καυγάς Παπακωνσταντίνου και Παπαθανασίου στον Πρετεντέρη
Σε άγριο προσωπικό καυγά εξελίχθηκε η «σύγκρουση» ανάμεσα στους πρώην υπουργούς Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου και Γιάννη Παπαθανασίου, όπως ορθά την ονόμαζε το σούπερ που υπήρχε ακριβώς στο κάτω μέρος της οθόνης του Mega κατά την διάρκεια της εκπομπής του Γιάννη Πρετεντέρη. Οι δύο πολιτικοί ήταν προσκεκλημένοι στην «Ανατροπή» και διασταύρωσαν τα ξίφη τους, ξεπερνώντας όμως αρκετές φορές τα όρια.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κ. Παπαθανασίου με ένταση άρχισε να κατηγορεί την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Στην παρατήρηση του κ. Παπακωνσταντίνου να χαμηλώσει τους τόνους, απάντησε ότι αυτό το πάθος είναι στην ιδιοσυγκρασία του. «Μακάρι να είχατε αυτό το πάθος και ως υπουργός Οικονομικών» απάντησε ο κ. Παπακωνσταντίνου και τα πνεύματα άναψαν. «Με πάθος την έκανα την δουλειά μου, εγώ δεν οδήγησα την χώρα στο ΔΝΤ» είπε ο κ. Παπαθανασίου και προκάλεσε σε προσωπική σύγκρουση.

Στην συνέχεια, όταν ο Παπαθανασίου διέκοψε τον ειρμό του Παπακωνσταντίνου και εκείνος του απάντησε ότι ο εκνευρισμός του προδίδει κάτι, το στέλεχος της ΝΔ σχολίασε: «Δεν είναι εκνευρισμός, είμαι πάθος. Εσείς μπορεί να είστε κρύος και τεχνοκράτης, εγώ όμως έχω γεννηθεί στο πεζοδρόμιο». «Τα συγχαρητήριά μου για το που έχετε γεννηθεί», του απάντησε ο Παπακωνσταντίνου και ο Παπαθανασίου συνέχισε: «Είμαι υπερήφανος εγώ που έχω γεννηθεί στο πεζοδρόμιο». Ο Παπακωνσταντίνου σχολίασε: «Ίσως για αυτό δεν καταφέρατε ποτέ να είστε υπουργός Οικονομικών, διότι πηγαίνατε και λέγατε έξω αυτά τα οποία λέτε και στο πεζοδρόμιο εδώ πέρα». «Δεν με θίγετε καθόλου, είμαι περήφανος που έχω δουλέψει στο πεζοδρόμιο, γιατί αν είχατε δουλέψει και εσείς εκεί δεν θα είχατε κάνει αυτές τις γκάφες που κάνατε με το ΦΠΑ και το αυτόφωρο», απάντησε ο κ. Παπαθανασίου και πρόσθεσε: «Καλό το London School of Economics αλλά καλό και το πεζοδρόμιο».

Ο Παπακωνσταντίνου απάντησε: «Οι υπουργοί Οικονομικών έχουν μιαν ελάχιστη επάρκεια, την οποία προφανώς δυστυχώς δεν την είχατε». Ο Παπαθανασίου απάντησε: «Οι υπουργοί Οικονομικών έχουν και μιαν ελάχιστη ευγένεια, την οποία χάνετε όταν βρίσκεστε σε δύσκολη θέση».  Κάπου εκεί ο Πρετεντέρης ζήτησε να ξεφύγει από το προσωπικό η συζήτηση, αλλά δεν ήταν και πολύ εύκολο αυτό.



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου